poniedziałek, 24 lutego 2014

24.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:31

- czas zachodu słońca: 17:06

- to dzieńWiktora, Cezarego, Modesta, Bogusza, Macieja

-Kitano Baika-Sai, Festiwal Kwiatu Śliwy w Kyoto, Japonia


- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Pozłacana rybka" Barbara Kosmowska

Literatura: polska
wydawnictwo: Stentor
data wydania: 2007 (data przybliżona)
ISBN: 9788389315908
liczba stron: 168
słowa kluczowe: powieść młodzieżowa polska
kategoria: literatura dziecięca/młodzieżowa
język: polski
typ: papier

- moje odczucia względem tej lektury: Bardzo Rozpieszczona Jedynaczka w jednej chwili dowiaduje się o rozwodzie rodziców. Książka polecona na studiach z bibliotekoznawstwa.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Jeśli masz wrażenie, że nie wyrabiasz,
to dlatego, że za dużo chcesz zrobić na raz.
Tak niestety często miewam, ale to chyba normalne:)

-------------------------------------------------------------------------

 Kiedy czasami gotowałam coś razem z mamą w kuchni, mój tata często mawiał:
"Gdzie kucharek sześć, tam dwanaście cycek ;D"
Nie, nie, nie, nie cycków, specjalnie miało być cycek :))

Tak mi się to teraz przypomniało... :)

Miłego dnia:)

 Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

16 komentarzy:

  1. Miłego dnia, miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kończę "Niemego świadka" Agathy Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne powiedzonko twój tatko mawiał :))) Muszę sobie je zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota myśl Twojego taty wymiata. ;);)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, wymiata to dobre określenie :-D
    Ależ Ty te książki pochłaniasz, codziennie jakaś inna :-)
    Miłego poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są krótkie te książki, dlatego tak mi to leci :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomieszałam dni, jutro wrzucę więc 24ty ;)

      Usuń
  7. "Pozłacana rybka" to świetna książka. Jestem ciekawa czy Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa recenzji tej książki, bo brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, ja chyba za dużo chcę ostatnio zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio robię mnóstwo rzeczy na raz. To pewnie dlatego nic do końca nie wychodzi tak, jakbym chciała. Trzeba zwolnić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie młodzieżowe książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry cytat - co za duzo to niezdrowo. Ale z drugiej strony... czasem trzeba... ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...