czwartek, 13 lutego 2014

13.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"


Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 06:54

- czas zachodu słońca: 16:45

- to dzieńGrzegorza, Katarzyny, Juliana

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Buba" Barbary Kosmowskiej



- moje odczucia względem tej lektury: została mi ona polecona na zajęciach, słyszałam o niej wiele dobrego.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Najlepszym lekarstwem
na strach jest miłość.
Twoja miłość do ciebie. 

Trzy ulubione rzeczy (poza książkami i laptopem):
-samochód (bez niego czasami to jak bez ręki)
-cały zestaw płyt Lipnickiej 
-suszarka do włosów - mam taką naprawdę nowoczesną i boską wichurę.


Czy są takie rzeczy, które i wy kochacie? Jakie?

18 komentarzy:

  1. Ja nie mogłabym się obejść bez ... no właśnie nie wiem, mi najbardziej zależy na moich popisanych ołówkiem książkach, tych z duszą, a z innych przedmiotów to...
    Oo! Wiem, nie obejdę się bez bransoletek i kolczyków, zawsze coś muszę mieć takiego na sobie. :D A, no i kocham słuchać cały czas swoich ulubionych piosenek, tak więc znam je już na pamięć. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy, bez których nie mogłabym się obejść - oprócz książek - to przede wszystkim telefon. A jeśli mówimy o moim pokoju to nie wyobrażam go sobie bez wiklinowych koszyczków, ładnych dzbanków, suszonych kwiatów i miękkich kolorowych poduszek. Czyli nie wyobrażam sobie, że mogłabym coś w nim zmienić. To mój azyl. W pełni urządzony przeze mnie. I chyba bez niego też trudno by mi się żyło.

    Miłego dnia, Basiu i udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać, jak książka, to może też się skuszę :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham książki:) Oprócz tego nie mogę nic mądrego wymyślić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka jest SUPER! Polecam, dobrze się przy niej zabawisz i uśmiejesz.
    Moim masthewem jest lokówka i penseta do regulacji brwi ;))) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale żeby nie było nieporozumień - lokówki nie noszę w torebce w przeciwieństwie do pensety ;) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, popatrz, cóż z ciebie za pięknisia ;) D;P

      Usuń
  7. Trzy ulubione rzeczy, proszę proszę, ciężko mi cokolwiek na poczekaniu wymyślić. Na pewno telefon komórkowy, który służy mi jako "100 in 1", do tego tamtego i śmego :-D Co jeszcze? Nie mam pojęcia, naprawdę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty? A ja bym mogła wymieniać w nieskończoność. Od kołderki, łóżka, itd. na skarpetkach skończywszy ;)

      Usuń
  8. Ja chyba nie mam ulubionych rzeczy poza książkami i laptopem. Może jeszcze aparat - moje oczko w głowie, telefon zmieniam co ok. 1,5 roku, to jakoś się specjalnie nie przywiązuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki i kawa. Bez nich nie mógłbym się obyć. Miłego dnia Basieńko :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo: książki :) Moja mp3 :) I to balsam do ust. U mnie tak zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Faktycznie bez lapka jak bez ręki. Oczywiście bez książek i auta też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie wyobrażam siebie życia bez samochodu. Reszta (oprócz książek) to raczej rzecz zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za przesyłkę :-)
    "Buba" jest świetna jest jeszcze druga część również polecam. Bardzo przyjemna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham mój aparat fotograficzny i bez niego jestem, jak bez ręki... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samochód, aparat fotograficzny i mp3 :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra suszarka to podstawa:) Ja też mam taką wypasioną, suszy w mig. Do tego jeszcze zmywarka. Bardzo nie lubię zmywać.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...