poniedziałek, 3 lutego 2014

03.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:12

- czas zachodu słońca: 16:27

- to dzieńBłażeja, Oskara, Hipolita

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Madame" i "Ostatnie lato"


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Jestem wolna. Wolna od złości, 
od przesądów i uprzedzeń.

Czy u was też tak pada i robi się brudna brejo-chlapa?

Natalia Usenko
"Deszczyk"
Gapię się na deszcz za oknem:
mokre domy, drzewa mokre,
mokre psy i mokre koty,
w niebie mokre samoloty,
jeżdżą mokre samochody.
Skąd się wzięło tyle wody?
Stoję, dziwię się okropnie. 
A na świecie
wszystko moknie...
Ten cudny wierszyk pochodzi stąd:

Miłego dnia kochani, pozbawionego złości ;)

18 komentarzy:

  1. Świetny cytat na dziś. Wezmę go sobie do serca.
    U mnie tez niestety robi się brudna brejo-chlapa. Brrr, mam dość tej zimy!

    OdpowiedzUsuń
  2. wierszyk cudny, a i myśl fajna...ja także jestem wolna...może nie do końca od złości, ale od uprzedzeń i przesądów tak...na razie pracuję by nie złościć się na los;P buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj rano było na plusie, potem na minusie, dziś znów na plusie... Masakra, efekty takich skoków można sobie bardzo łatwo wyobrazić - błoto, ślizgawica, śnieg, woda, wszystkiego po trochu. Paskudnie to wygląda, aż się nie chce z domu wychodzić ;-) Wiosno, przybywaj!

    Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma ryby bez ości i człowieka bez złości. Czasem złość może się okazać twórcza.
    Miłego dnia Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od kilku dni nie jestem wolna... od przeziębienia :/ Niestety.
    Życzę ci więc Basiu dziś przede wszystkim zdrowego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie piękne słoneczko, które powoduje "piękne" błoto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś wreszcie słońce!!! Idzie wiosna jak nic, bo termometr pokazuje +8 stopni i wiatr zapachniał ziemią! Niestety ma padać deszcz w dużej ilości
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety, dziś rano byłam zła. Ale goście poprawili humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też chlapa:( A w planach były sanki. Żeby chociaż słońce wyszło, ale nie. Ciemno i szaro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja powiem tylko tyle - tęsknię za wiosną... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wiersz (wierszyk?).

    "A na świecie
    wszystko moknie."

    Po prostu wspaniałe zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle sympatycznie u Ciebie Basiu :) Chciałam poinformować Cię również, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy http://www.skrawkimoichmysli.pl/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy wierszyk *__*
    A co do cytatu. Hmm. Uprzedzenia, przesądy, złość. Chyba najtrudniej pozbyć się złości. Bo... w końcu każdy ma dość i wielu nie umie tego odpowiednio wyrzucić z siebie. Uprzedzenia też są dość ciężkie. Ale jak to mówią- dla chcącego nic trudnego. Oby nam wszystkim się to udało.

    A i moja droga Basiu. Co z dyskusyjami? (oto wybudziłam się ze snu zimowego). Bo w sumie trochę za tym tęsknię, myślałam, że to na chwilę, tak wiesz, na okres świąt, a ty cisza i cisza. I jakoś taki smutek. Aż się nie chce sięgać po niektóre książki, kiedy nie widać tony zachwytów (zaczęłam czytać dzięki temu Świat Dysku ;)) A więc, wiesz coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się rozjechało, w sumie niemal komentowałyśmy same siebie, każda ledwo, ledwo znajdowała czas na stworzenie tam wpisów, więc uznałyśmy, że zawieszamy, nie wiem czy kiedyś powrócimy. Jak któraś z nas chce, to może stworzyć od czasu do czasu u siebie dyskusyjny post nawiązujący do dyskusyji, ale jakoś ja nie mam pomysłu...

      Usuń
  14. Znam! Znam „Deszczyk” na pamkę! Jejciu, jej... <3 Ja też zawsze wolna od przesądów i uprzedzeń, szkoda ze od złości nie da się tak łatwo uwolnić... :P

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie cieplutko dzisiaj było :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...