czwartek, 6 lutego 2014

06.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:07

- czas zachodu słońca: 16:32

- to dzieńDoroty, Bogdana, Pawła, Kseni

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ostatnie lato"


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Rosnę. Rozwijam się.
Szukam inspiracji.

Tatuaże bibliotekarzy (jednak cicha woda brzegi rwie ;) ) - zobaczcie (kalendarz 2014). Całość zdjęć (jest ich jeszcze więcej) jest dostępna tutaj.
Co myślicie o tatuażach? Podobają wam się, czy są totalnie nie z waszej bajki?
Macie jakieś? 

15 komentarzy:

  1. Miłego dnia Basiu. A tatuaże to jednak nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam i niespecjalnie mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kiedyś myślałam o tatuażu... I powiem Ci Basiu, że ściągam od Ciebie! Wczoraj spisałam do swojego terminarza wszystkie myśli Beaty P. A teraz je spisuję na bieżąco! A co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. od lat jestem fanką tatuaży ale choć marzy mi się własny to nie mogę wybrać wzoru. po jakimś czasie wszystko mi się nudzi, a tu jednak decyzja i motyw musi być naprawdę dobrze przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeden, ale póki jest nieskończony to nie będę zdradzać, co to takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jednego z tyłu na łopatce, na co dzień nie widać. A ty gdzie masz?

      Usuń
  6. Nie mam tatuaży i nie lubię ich. Mam za to koleżankę, która w wieku 16 lat (głupi, głupi wiek) wytatuowała sobie na ramieniu serce z imieniem ówczesnego chłopaka. Skutek jest taki, że teraz w nawet największe upały nie nakłada podkoszulka, bo się wstydzi.
    "Ostatnie lato" czytałam. Książka nienajgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nigdy bym nie myślała, żeby wytatuować sobie czyjeś imię, biedna :P

      Usuń
  7. Dzisiejszy dzień to szczególny dzień ponieważ urodziny odchodzi moja mama :)

    Zawsze marzyłam o tatuażu ;) ale to tylko marzenia, raczej się nie zdecyduję ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego popołudnia.

    Co się tyczy tatuaży, to chciałabym mieć jeden na nadgarstku. Jakieś ważne dla mnie słowa, sentencję - coś z czym się w pełni identyfikuję, i mimo upływu lat z tego nie zrezygnuję. Na pewno nie imię chłopaka - i nie dlatego, że mi na nim nie zależy, ale w mojej ocenie to po prostu nieco dziecinne i żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam, ale marzy mi się na nadgarstku napis: never give up albo stay strong. Taki motywujący każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa tatuaż branżowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaże podobają mi się - u kogoś :) Sama chyba się nie zdecyduję..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają, chciałabym jednego sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...