piątek, 21 lutego 2014

21.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:38

- czas zachodu słońca: 17:00

- to dzieńEleonory, Fortunata, Roberta, Feliksa, Kiejsusa

- 21 lutego - 19 marca - Festiwal Kwiatów w Chengdu, Chiny


- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Wołoka" Mariusza Wilka
Polecona mi przez wykładowcę na studiach.

Przeczytałam już "Dźwięki wspomnień" Katarzyny Meres - całkiem interesujący debiut naszej koleżanki, blogerki - KLIK. O książce napiszę w przyszłym tygodniu. Zobaczcie na tę piękną okładkę:

Literatura: polska
wydawnictwo: Novae Res
data wydania: 14 lutego 2014
ISBN: 9788379420995
liczba stron: 104
język: polski
typ: papier

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Uśmiechnij się.
Za miesiąc będzie wiosna :) 
Kocham wiosnę.

A najbardziej swoją wiosnę w duchu. Podzielę się nią z wami, taką wesołą, infantylną i mało poważną:

Entlik-Pentlik

Entlik-pentlik,
Rypcium-pypcium,
Kukuryku na ręczniku,
Eus-deus, kosmadeus,
Tere-fere baks!

Wyliczanka pochodzi stąd:
Zapraszam do "Wieczoru z książką..." Missy, która z okazji 2 urodzin swojego bloga ma dla nas do rozdania kobiecy stosik
Konkurs trwa od 20.02.2014 - 10.03.2014 r. Wyniki 11 marca.

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014":

14 komentarzy:

  1. Czytam bloga Kasi, więc tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko zleciała w tym roku zima, zwłaszcza, że jej prawie nie było :) Chciałabym się znaleźć na takim festiwalu kwiatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Regularnie zaglądam na blog Kasi, więc tym bardziej jestem ciekawa recenzji jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, o, o! Też niezmiernie jestem ciekaw opinii na temat "Dźwięków Wspomnień", oczekuje recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również ciekawi opinia na temat "Dźwięków wspomnień" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem i ja: też jestem ciekawa Twojej opinii odnośnie moich "Dźwięków wspomnień" :)
    Mam nadzieję, że w marcu będzie prawdziwa wiosna, a nie spadnie śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobała mi się okładka czytanej przez Ciebie książki. Jestem ciekawa opinii na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Basiu,dziękuję za info na Twoim blogu,ja również jestem ciekawa recenzji,bo okładka przecudna.Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszelkie rymowanki i wyliczanki uwielbia cała moja rodzina:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się bardzo ciekawie :)

    Pozdrawiam i miłego dnia!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie dziś wiosna na całego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Tobie dowiedziałam się o debiucie Kasi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję "Dźwięków wspomnień" ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej książce, czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...