sobota, 15 lutego 2014

"Mam oko na liczby" i "Mam oko na litery" Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizielińscy (115 - 116)

Dzisiaj króciuteńko przedstawię wam dwie wspaniałe książeczki dla dzieci 
autorstwa Mizielińskich.
Pierwsza z nich to:
Na każdej stronie jest liczba od 1 do 10. Jeżeli mamy cyfrę 3, to musimy znaleźć trzy takie same rzeczy, postacie, zjawiska, które znajdują się na tej samej stronie: 3 skarpetki, 3 ryby, 3 potwory, itd.
 Niesamowite szczegóły, przezabawne ilustracje. 
Nie sposób się nie zachwycić tą książeczką. 

Druga to:
Książeczka z literami jest o wiele trudniejsza. Na każdej stronie są podane literki w kolejności alfabetycznej. Pod literkami są wpisane liczby, np.: pod C jest liczba 17, czyli oznacza to, że na danej stronie jest 17 rzeczy, postaci, zjawisk na literę C i należy wszystkie je znaleźć. Bardzo interesujące zadania.
I szczerze wam powiem, że nawet mi sprawiło to trudność, bo nie udało mi się znaleźć wszystkich. 

Obie uczą dziecka spostrzegawczości, szybkiego myślenia, użycia wyobraźni, pogłębiania wiedzy o świecie, zapoznania się z liczbami i literami, a przede wszystkim zapewniają każdemu świetną rozrywkę. Obie z córką bawiłyśmy się przednio. Polecam serdecznie!


Mam oko na liczby:

Literatura: polska
wydawnictwo: Dwie Siostry
data wydania: 2012 (data przybliżona)
ISBN: 9788360850879
liczba stron: 20
słowa kluczowe: książka obrazkowa
kategoria: literatura dziecięca/młodzieżowa - 0-7 lat
język: polski
typ: papier

Mam oko na litery:

Literatura: polska
wydawnictwo: Dwie Siostry
data wydania: 2012 (data przybliżona)
ISBN: 978-83-608-5083-1
liczba stron: 22
słowa kluczowe: książka obrazkowa
kategoria: literatura dziecięca/młodzieżowa - 0-7 lat
język: polski
typ: papier

Książeczki biorą udział w wyzwaniach:

20 komentarzy:

  1. Muszę kupić taką mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka dla mojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak dawno wyrosłam z takich książeczek. Teraz to już chyba wnukom będę czytała - mam nadzieję, że nie za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dla moich córek one lubią takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w mojej rodzinie dzieci w tym przedziale wiekowym, więc im chętnie sprezentuje powyższą książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zastanawiam, czy pewna trzylatka byłaby już zainteresowana takimi książeczkami? Chyba zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek uczy się literek i taka książeczka byłaby jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prezent nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to już wiem, co dla mojej kuzynki nastepnym razem :)

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla dzieciaków to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne książeczki :) Idealne jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To byłby genialny pomysł dla mojej kochanej siostrzyczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znajdzie się kilka dzieciaczków, którym mogłabym ją kupić. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o nich, ale na razie mi się nie przydadzą. Może za kilka lat je zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  15. MAM OKO to najlepsza seria na jaką ostatnio trafiłam. Uwielbiam te rysunki i moje dziecko też. Świetna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie nie mam komu ich kupić, ale może w przyszłości... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzmianki też się liczą :)
    Wierzę, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...