środa, 26 lutego 2014

26.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:27

- czas zachodu słońca: 17:10

- to dzieńMirosława, Aleksandra, Bogumiła

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Złota rybka" Kosmowskiej


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Zrzuć z pleców cały ładunek.
Wybierz jedną rzecz do zrobienia
w pierwszej kolejności 
i zapomnij o reszcie.


Wiem, że takie obrazki są oklepane i niczego nie wnoszą, ale nie mogłam się powstrzymać. Padłam ze śmiechu, jak go obejrzałam:
źródło
Niestety bardzo to prawdziwe - niemalże czarny humor i śmiech przez łzy, prawda?
Jak to się wszystko zmienia...

Wspaniale, że jest wiele osób, które kochają nasz polski język i które czytają naszą rodzimą literaturę.
Oby anglicyzmy nie zalały nas doszczętnie. Pisałam o nich kiedyś tutaj.
Miłego dnia.

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".
 

9 komentarzy:

  1. Dla mnie dzisiaj jest bardzo pozytywny dzień, bo udało się załatwić coś bardzo ważnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Oby więcej takich dni :)

      Usuń
  2. Świetny obrazek :D tak, język się nieustannie zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku dziękuje ci (znowu) za przesyłkę :D Właśnie dotarła, książka jest jak nowa, jeszcze nie miałem jej okazji przeglądać, bo od razu popędziłem ci napisać ze przyszła :) Bardzo się ciesze, ze jest w twardej oprawie, uwielbiam takie a mam ich stanowczo za mało. I jeszcze ta piękna zakladka <3 Będę się nią opiekować najlepiej jak będę umiał :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejszy dzień zaliczam do baardzo udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie fajna złota myśl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba dziś zastosuję się do tekstu pani Pawlikowskiej. :) A obrazek - czarny humor, smutne, prawdziwe i jeszcze śmieszy... :P

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...