sobota, 15 lutego 2014

15.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:50

- czas zachodu słońca: 16:49

- to dzieńJowity, Faustyna, Zygfryda, Józefa

-15-23 lutego - Festiwal Wikingów w Jorvik, czyli w York w Anglii

Byłam w Yorku w Anglii. Oto tylko kilka moich (niezbyt dobrych) zdjęć z Yorku z 2008 roku (wypad na cały dzień ze znajomymi). Katedra West Minster (zachwycająca), ulice i domy Yorku (przytulne i klimatyczne) oraz National Railway Museum - (świetnie się tam bawiliśmy).
West Minster
Katedra West Minster w środku. 
(Tak, kiedyś miałam krótsze, jaśniejsze włosy i wyglądałam jak kurczak).
Wygłupy ze znajomym. Mam jeszcze fajniejsze zdjęcia ze znajomą, ale ich nie pokażę 
(cenzura musi być!:)) ).
Stary dom z 1434 roku na jednej z głównych, wąskich uliczek/deptaków w centrum Yorku - bardzo urokliwe miejsca.
Czekamy na odjazd pociągu ;)
Muzeum z pociągami - National Railway Museum - klik
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Buba"


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
W zimie twój organizm potrzebuje
ciepłego jedzenia. Ugotuj zupę
albo zrób rozgrzewające danie
z dodatkiem przyprawy curry.

To był post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"
 

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Chciałabym kiedyś pojechać do Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, gdyż ja nigdy nie byłam za granicą, ale marze o tym. Zwłaszcza chciałbym odwiedzić NY oraz Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa fotorelacja.
    A zupę gotuję codziennie , bo kocham zupy i dla mnie dzień bez zupy jest stracony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :) Zazdroszczę wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupa ugotowana, zaraz ją sobie zjem, bo dziś mam wyjazd... Wieczorem bratam się z "Chłopami" w Gdyni, więc będzie kulturalnie, a nie zwiedzająco. Londyn wciąż przede mną. Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A, wiesz, czemu jest tam ten festiwal? :D I czemu akurat Wikingów? Pewnie tak, skoro tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wredota ze mnie, przyznaję :P Pytam, bo ja wiem i chciałam się pochwalić :P
      Na Wolinie byłam na festiwalu wikingów i Słowian. Marzy mi się LOFOTR i KOPERVIK w Norwegii :) Zreszta ten w Anglii też bym chętnie odwiedziała:)

      Usuń
    2. Nie śmiej się, ale o tym festiwalu nie wiedziałam, dowiedziałam sie dopiero z kalendarza. Nikt nie wspominał o nim w York'u.

      Usuń
    3. Często odnoszę wrażenie, że turyści się bardziej "jarają" takimi festiwalami niż miejscowi :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu. Odnośnie czegoś ciepłego, na zewnątrz ciągle plus ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością świetny to był wyjazd;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...