środa, 5 lutego 2014

05.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:09

- czas zachodu słońca: 16:30

- to dzieńAgaty, Adelajdy, Izydora

- Dzień Pogodynki w Stanach Zjednoczonych :)))

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ostatnie lato"

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Jestem sympatyczna.
Można mnie lubić.
Ja lubię siebie. 

Zobaczcie, czego to ludzie nie wymyślą z miłości do książek i... wspinaczki ;) Źródło zdjęć - KLIK


----------------------------------------------------------

 Skrawki Myśli nominowały mnie do LBA. Dziękuję. 
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 Pytania:
1. Czy w dzieciństwie wolałeś(aś) czytać książki samodzielnie czy raczej chciałeś(aś) by czytali Ci rodzice?

Uwielbiałam jak ktoś mi czytał, ale sama także lubiłam to robić. Wolałam jednak czas spędzony z kimś bliskim podczas czytania.

2. Czy masz książkę, do której wracasz gdy jest Ci smutno i źle, by poprawić sobie nastrój?

Nie, ale moja mama mówi, że jak wreszcie przeczytam opowiadania Czechowa, to ta książka zawsze poprawi mi humor i nastrój.

3. Dlaczego zdecydowałeś(aś) się na stworzenie bloga?

Z miłości do książek - najkrócej mówiąc.

4. Co najbardziej lubisz a wiąże się z Twoim blogowaniem?

Czytanie książek, najmniej wpisywanie recenzji do bloggera, wolę czytać, niż tracić czas na takie... pierdoły ;)

5. Gdybyś miał(a) być którymś ze współczesnych pisarzy to którym?

Szczepanem Twardochem oczywiście, może być Ignacy Karpowicz, Jacek Dehnel.

6. Która spośród książek Twego ulubionego pisarza sprawiła Ci prawdziwy zawód, rozczarowała Cię?

Nie było takowej ;)

7. Stoisz twardo na ziemi czy jesteś romantykiem/romantyczką?

Raczej romantyczką, niestety ;)

8. Czy oprócz czytania i recenzowania jest w Tobie też pisarz, który tworzy własne dzieła (choćby tylko do szuflady)?

Napisałam jedno opowiadanie, może kiedyś je dopracuję, bo teraz jest tylko szkic i wykonane w 2/3 części:) Opowiadanie o starszej pani, zakłamanej do bólu, tworzącej pozory normalności i ludzkiej przyzwoitości.

9. Gdzie najchętniej spędzasz wolny czas?

Czytając, jeżdżąc na rowerze, pływając nas basenie i w morzu, na spacerach z rodziną, na wycieczkach rodzinnych.

10. Pies czy kot?

Całe życie byłam psiarą i nie cierpiałam kotów, ale mi przeszło, moja kotka Helenka jest tego namacalnym dowodem. Psy nadal kocham. Więc jestem i psiarą i kociarą - all inclusive ;).


Tradycyjnie nie nominuję nikogo i nie tworzę pytań, ale jeżeli ktoś chciałby wziąć udział w zabawie, to zapraszam - możecie skorzystać z powyższych pytań Skrawków Myśli

11 komentarzy:

  1. To zdjęcie jest fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chciałabym mieć taki kącik u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super to foto. Na taką wspinaczkę to ja się pisze chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa skuteczne łączenie pasji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czechowa opowiadania faktycznie są genialne. Czytałam kilka.
    Odnośnie zwierząt to ja uwielbiam kotki,a w dzieciństwie lubiłam, jak mi czytali:)

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu cudne półeczki;) cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zerknęłam na to drugie zdjęcie, gdzie widać wspinaczkową biblioteczkę od góry, to mi błędnik lekko ześwirował :P Ja bym wolała tradycyjnie się wspinać, po schodkach albo drabinie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie to przykład na to, jak łączyć bierny wypoczynek z aktywnym ;)
    Ja też zostałam nominowana...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że jestem sympatyczna - mówiąc nieskromnie :D
    Bardzo fajne odpowiedzi. Gratuluję nominacji :)
    Co się tyczy Czechowa - mnie też tak powtarzają :) A co najlepsze, to jest prawdą. Sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Motto pozytywne, zdjęcie obłędne, odpowiedzi ciekawe ;) teraz tylko życzyć udanego wieczoru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na taką wspinaczkę to i ja jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...