środa, 19 lutego 2014

19.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:42

- czas zachodu słońca: 16:57

- to dzieńArnolda, Konrada, Marcelego

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: 
- moje odczucia względem tej lektury: 

- 15 lutego - 6 marca - Festiwal Cytryn w Menton we Francji.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Każdy jest jaki jest.
i jest taki, jaki ma być.
Chciałabym trochę schudnąć, ale poza tym, to jestem taka, jaka mam być i jestem osobą, którą chcę/pragnę być. A jak jest z wami? Jesteście, lub czujecie się już na tyle ukształtowani, żeby być w pełni z siebie zadowolonymi?

Zobaczcie jakie ciekawe są biblioteki w Nowej Zelandii - zapraszam tutaj - można na podglądzie zobaczyć cały wystrój CENTRAL LIBRARY PETERBOROUGH (byłam w Peterborough, ale w UK ;) ), pochodzić po całej bibliotece siedząc sobie wygodnie w fotelu, w domu. Jestem zachwycona barwną podłogą, całym wystrojem oraz wielkością i przestronnością obiektu. Inne biblioteki są równie wspaniałe, a widok na ocean z NEW BRIGHTON LIBRARY jest powalający.
źródło
Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014"

12 komentarzy:

  1. Miłego dnia Basiu :) Może i my doczekamy takich bibliotek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy byłam jako dziecko w USA wybrałam się z kuzynką do lokalnej biblioteki. Weszłam, zamarłam i pomyślałam, że poproszę o azyl. Do dziś mam ją przed oczami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym mogła dostać azyl w takiej bibliotece :)

      Usuń
    2. Koleżanka opowiadała mi o amerykańskich bibliotekach dla dzieci, to co usłyszałam powaliło mnie na kolana. Kiedy u nas takie będą?

      Usuń
  3. Wspaniała biblioteka, nie to co niektóre u nas - ciasne i stare...
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo. U nas nawet księgarnie tak przyjemnie nie wyglądają. Empik w Warszawskiej Galerii Mokotów był kiedyś całkiem przytulny, ale po remoncie zmienił się w miejsce raczej odpychające, już tam nie spędzam tyle czasu, co kiedyś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym zamieszkać w tej bibliotece :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie w bibliotece zabrakło łóżka.... albo szezlongu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała trochę, a nawet więcej niż trochę schudnąć, bo źle się czuje we własnym ciele.
    Biblioteka-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow.. to jest biblioteka! Ja miałam okazję być w Niemczech w bibliotece, była taka ogromna, miała tyle pięter, zakamarków, schodów i nawet dach z trawą na której opalali się ludzie, siedząc z laptopami, to było wspaniałe przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sumie cieszę się z tego kim jestem i jaka jestem. Ostatnio bardziej siebie lubię i jestem z siebie zadowolona :) Daaawno tak dobrze nie czułam się sama ze sobą - cieszę się, że w końcu osiągnęłam ten stan :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...