sobota, 8 lutego 2014

08.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:03

- czas zachodu słońca: 16:36

- to dzieńHieronima, Sebastiana, Ireny, Jana, Piotra

- Hinduistyczne święto i festiwal Pagerwesi na Bali, źródło zdjęcia



- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Nocna rozmowa"-wspaniała lektura i dowód na to, że nie należy oceniać książki po okładce.

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Może teatr? Filharmonia? 
Park, gdzie szumią drzewa?


Coś na poprawę humoru :)
Jak myślicie: Kto rządzi w mieście? ;DDD

9 komentarzy:

  1. Ciekaw jestem recenzji tej "Nocnej rozmowy" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Twoją opinię o czytanej książce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję i życzę Ci miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś wiosna! A okładka możliwa, jednak tresć bardzie mnie zainteresowała, więc czekam na Twe literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę częściej takie poprawiacze humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, świetny komiks. Tak się zastanawiałam z czym też wyskoczy pan mundurowy... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Bali chętnie bym poleciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No okładka mnie nie przekonuje, może się przekonam i jednak po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...