niedziela, 9 lutego 2014

09.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:02

- czas zachodu słońca: 16:35

- to dzieńApolonii, Eryki, Cyryla

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Nocna rozmowa"

- moje odczucia względem tej lektury: Historia jest coraz ciekawsza, czytam jak zaczarowana.

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Rozglądaj się. 
Świat naprawdę jest piękny i bogaty.

Czy nie uważacie, że wszystkie miasta na świecie powinny mieć takie ulice?
Porto Alegre, Brazylia. Źródło zdjęć.



Coś dla mojej córci oraz wszystkich małych i dużych ;) dzieciaków:
Anna Onichimowska - autorka m.in.: "Hera, moja miłość" - KLIK (pisałam o tej książce w piątek).
Bajka o jeżach 
Na wysokiej szklanej wieży
mieszka sto czterdzieści jeży.
Sto - w kolorze morskiej wody -
hoduje w doniczkach jagody.
Pozostałe
dla odmiany
grywają na fortepianie
albo jedzą lody.

Wierszyk pochodzi stąd:


UWAGA!

Kochani, nasza wspaniała Małgorzata Zaczytana - blog: Babskie czytadła i nie tylko! stworzyła nowe wyzwanie Europa da się lubić - Czytamy literaturę europejską. Wyzwanie rusza 15 lutego i potrwa do końca roku. Do przeczytania mamy minimum jedną "europejska" książkę w ciągu miesiąca, dochodzą co miesiąc hasła. Ja już się wpisałam. Serdecznie was zachęcam!


15 komentarzy:

  1. Udanej niedzieli! :) I życzę wszystkim powodzenia w tym wyzwaniu, ja jak zwykle nie wezmę udziału. :P A bajka o jeżach bardzo fajna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te ulice porośnięte drzewami, chociaż w czasie wichury i burzy obawiałabym się tych gałęzi. Ja to zawsze z góry zakładam czarny scenariusz :) Taka już pesymistka jestem.
    Miłej niedzieli ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia :) pienie wygląda ta ulica taka cała w zieleni :)

    zajrzę na wyzwanie, co prawda biorę już udział w 10 , ale zaglądnąć nie zaszkodzi :)

    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet przystąpiłam do wyzwania. Nie mogę tylko umieścić banerka na swoim blogu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarza :(

      Usuń
    2. Dziwne, a masz w jpg? Weź sobie z mojej strony-powyższy banner, może ode mnie pójdzie?

      Usuń
  5. Miasto cudowne. Chciałabym się tam kiedyś znaleźć...
    Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to wyzwanie, ale ja już biorę udział w takiej ilości, że raczej sobie odpuszczę ...

    Zgadzam się z myślą pani Beaty! Wszędzie można dostrzec piękno i bogactwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Basiu :) jesteś kochana...wiesz dlaczego, prawda??

    A te ulice w Brazylii są niesamowite. Az rozdziawiłam buzię ze zdumienia jak zobaczyłam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ulica! Wyobrażasz sobie coś takiego w Koszalinie? :D Zwycięstwa całe w drzewach? Można by niepostrzeżenie czmychnąć do Empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cytat Pawlikowskiej! Chyba jeden z moich ulubionych dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah piękna ulica, u nas też powinno być tak zielono :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...