wtorek, 4 lutego 2014

04.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:10

- czas zachodu słońca: 16:28

- to dzieńAndrzeja, Weroniki, Joanny, Mariusza

- Dzień Niepodległości na Sri Lance

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ostatnie lato"


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Lubię siebie. Lubię ludzi. 
Tak mi jest łatwiej żyć

Wczoraj moja mała (3,5 roku) Tosia miała bal karnawałowy w przedszkolu. Została przebrana za księżniczkę - baletniczkę. Tosia stanęła w lustrze i patrzy na swoje przebranie. Odwraca się do mnie i mówi do mnie bardzo poważnym głosem:
Mamutko, jestem tak super księżniczką, że normalnie chyba zaraz zwariuję!!!

12 komentarzy:

  1. Od nadmiaru błyskotek i władzy można zwariować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojego opisu wynika, że Tosia jest cudnym, słodkim i nieco zwariowanym dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo zwariowana, reszta także jak najbardziej się zgadza.

      Usuń
  3. Hahahaha :D Przynajmniej Cię ostrzegła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosia jest boska!;D To chyba raczej mama zwariuje;P no chyba że pomyśli razem z Pawlikowską i kilka oddechów zrobi;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja widzę w Tosi niezły potencjał! Jej teksty rozbrajają i rozkładają na łopatki!
    Dziś tak lubiłam siebie, że się w biedronce w nowe ciekawe kosmetyki obkupiłam walentynkowa promocja, cuda są dokupienia). I tak lubiłam ludzi, że jak mi się ładowali pod koła, to im grzecznie rączką pokazywałam, że mogą iść, tylko że wpierw ja opony zdzierałam na asfalcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście z innymi ludźmi jakoś tak łatwiej się żyje. I ciekawiej :)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa z niej księżniczka:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...