poniedziałek, 10 lutego 2014

10.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:00

- czas zachodu słońca: 16:40

- to dzieńElwiry, Jacka, Scholastyki

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Joyland"Kinga


źródło

- moje odczucia względem tej lektury: czytałam do 1 w nocy - ach, ten Król! Jego słowa wciągają jak odkurzacz.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Hej. Uśmiechnij się.
Przecież to ty malujesz swoje dni.


Ciekawa jestem czy ktoś z was oglądał ten film? Wybieracie się na niego?
Reżyser - Lars von Trier. 
Co myślicie o plakacie?
Ciekawe, czy film ma zniesmaczyć, czy pomóc nam odkryć na nowo swoją seksualność?
Gdyby nie plakat, to pewnie nie zwróciłabym uwagi na ten film. Może kiedyś obejrzę.

14 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego filmu:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Joyland'' czytałam i całkiem pozytywnie go wspominam. Natomiast ,,Nimfomanki'' nie znam, ale chętnie ją obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, czy pójść na ten film, ale boję się, że będą to wyrzucone pieniądze w błoto, skusiłabym się chyba na coś innego np, "Złodziejkę książek" którą teraz w kinach puszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafna myśl. Od razu mi humor poprawiła :)
    O filmie nawet nie słyszałam.
    Miłego dnia, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie plakat przyciąga - choć nie wiem czy mnie pozytywnie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maluje swój dzień :))) choć u mnie cały dzień pada deszcz. A film z chęcią obejrzę, bo plakat jest kontrowersyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nimfomankę pewnie kiedyś zobaczę, ale na pewno nie w kinie... Na razie mam co czytać i oglądać, ale kiedyś pewnie się skusze :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Von Trier, to mówi za siebie, trzeba zobaczyć :-) A "Joyland" z miesiąca na miesiąc wspominam coraz lepiej. Czytając trochę kręciłem nochalem, ale to naprawdę fajna, klimatyczna opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Bloga Award. Zapraszam :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/02/10/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Bloga Award. Zapraszam :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/02/10/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na "Nimfomankę" na pewno nie pójdę - przerażają mnie takie filmy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na "Nimfomankę" nie pójdę na bank, ale pewnie oglądnę w internecie. :P W niedzielę byłam za to na filmie "Jack Strong" - świetny! Polecam gorąco - Czop i Dorociński to chyba najlepsi współczesni polscy aktorzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem ciekawa tego filmu, dosyć głośno ostatnio o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...