niedziela, 2 lutego 2014

02.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:14
- czas zachodu słońca: 16:25

- to dzieńMarii, Mirosława, Joanny

- Dzień Świstaka w Punxsutawney, USA
Dzień Świstaka kojarzy mi się oczywiście z tym filmem z Kevinem Spaceyem. Wam też?

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: 
Sobie: nieustająco "Madame" Libery
Tosi: "Skarbnicę bajek"

- moje odczucia względem tej lektury: "Skarbnica.." jest kolorowa, cudna i zawiera w sobie same znane i klasyczne bajki. Takie dziecięce publikacje cenię sobie barrrrrdzo.

Libera zachwyca mnie swoim kunsztem literackim, spijam jego słowa powolutku, delektując się ich wzniosłością i niebywałością.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Moje zdrowie zależy od tego, co jem. 
Dlatego wybieram zdrowe jedzenie. 
Sok pomidorowy zapakowany do torebki. Jestem gotowa na zajęcia:)



Dla mojej kochanej Dysi/Edyty, która mieszka w przepięknej Norwegii.
Wiejska chatka w Norwegii, źródło zdjęcia
Miłego odpoczynku.



P.S.: Podsumowanie wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ prawdopodobnie ukaże się  jutro.

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie:) Od razu człowiek się uśmiecha. I te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie - miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna chatka! I te kolorki takie zywe, aż chce się tam być! A za "Dniem świstaka" nie przepadam. :) Miłego dnia na zjeciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co zrobić, gdy ma się chcicę na niezdrowe jedzenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej Skarbnicy bajek,a jestem jej ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak zdrowe jedzenie jest bardzo ważne, a ten obrazek boski;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję "Skarbnicy":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Kochana :D :*** Aż mi się mordka z radości zaświeciła :D
    A wiesz, że ja takie chatki widziałam na własne oczy :( I nawet, jak była ładna pogoda to wyglądały tak malowniczo :D Całą starą szkołę w takim stylu (tj. główny budynek + dodatkowe budynki) podziwiałam :D
    Aaaa i nowe domki też jeszcze czasami stawiają z dachem trawą pokrytym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dzień świstaka" widziałam i bardzo lubię :))) To ile jeszcze będziemy mieli tej zimy, wiadomo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś widziałam ,,Dzień świstaka", muszę go sobie przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...