niedziela, 27 kwietnia 2014

Podsumowanie wyzwania Czytam Murakamiego.


Przyszedł czas na podsumowanie wyzwania z naszym japońskim pisarzem. 


W wyzwaniu Czytam Murakamiego udział wzięli (chronologicznie i alfabetycznie):

Od września 2013r.:



 ----------------------------------------------------------------------------



 -----------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------

Od grudnia 2013r.:

5. Ambrose - Czytelna strona miasta - http://ksiazkizpolki.blox.pl/html

Styczeń 2014r.:"Zniknięcie słonia"

Grudzień 2013r.:"Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa"

-------------------------------------------------------------------------------

6. Miqa - http://miqaisonfire.wordpress.com/ 

Maj 2011r.: "Sputnik Sweetheart" 

----------------------------------------------------------------------------

7. Moje zaczytanie - http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/

----------------------------------------------------------------------------


8. Joanna Kulik -http://swiatwslowachiobrazach.blogspot.com/ 


Luty 2014r.: "Kafka nad morzem"
Październik 2013r.: "Na południe od granicy, na zachód od słońca" 

----------------------------------------------------------------------------


Od stycznia 2014r.:


9. Akai Datchi -http://pielgrzymwswiecieksiazek.blogspot.com/


Styczeń 2014r.: "Wszystkie boże dzieci tańczą"

Czas na ogłoszenie zwycięzcy. Bardzo, bardzo, bardzo podobają mi się opinie Ambrose - co tu dużo mówić: są genialne. Niestety, ale mogę przyznać tylko jedną wygraną. Za istną Murakamiomanię muszę nagrodzić naszą ogromną pasjonatkę, czyli Gosię Makane, która z całego serca ukochała sobie Japonię i naszego pisarza. Gosiu, gratuluję, totalnie zasłużyłaś na to zwycięstwo. Wybierz sobie coś z tych nagród (mam nadzieję, że znajdziesz choć jedną interesującą cię tam pozycję). Proszę podeślij mi na mojego maila pelc.barbara@wp.pl swój adres do wysyłki (na terenie Polski).

Kilka dodatkowych informacji dla uczestników wyzwania:
Osoby, które nie dodadzą ani jednej recenzji w ciągu 12 miesięcy, zostaną wykreślone z listy (liczy się od miesiąca, w którym wpisaliście się do wyzwania, lub miesiąca, w którym opublikowaliście ostatnią recenzję). Nagradzam tylko te osoby, które minimum co 6 miesięcy dodadzą wpis o książce autora. Kolejne podsumowanie planuję wykonać mniej więcej za rok.

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wam odkrywania nowych, literackich, pełnych marzeń światów, jakimi raczy nas niezmierzona wyobraźnia Murakamiego.

さようなら - Sayōnara - Żegnaj :)

13 komentarzy:

  1. Basiu, nie wiem co powiedzieć :) ale jestem bardzo zaskoczona i zaszczycona, że mnie wybrałaś :) Nie spodziewałam się tego :)
    BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!! :)
    Dalej będę czytać Murakamiego w Twoim wyzwaniu i liczę, że moje kolejne opinie będą coraz lepsze.
    Jeszcze raz Ci DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Gosiu i juz lecę zagladać na Twojego bloga! Jak Basia chwali, to ja idę w ciemno (chyba, ze poleca "Gopne..." hłe hłe hłe... :P). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zrobiłam literówke - chodzi o "Gone" - po prostu kiedy mi się przypomnieli niektórzy bohaterowie, wpadłam w katatonię i uderzałam głową w klawiaturę...

      Usuń
    2. No wiesz ty co, Gosiu!! Jesteś po prostu bezczelna ;D

      Usuń
  3. Bloga Gosi zaraz odwiedzę... Natomiast ten Murakami to chyba nie dla mnie, bo nawet przez jedną książkę nie potrafię przebrnąć i póki co wylądowała na półce spowrotem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa Basiu. Czuję się bardzo mocno doceniony. Przy okazji serdecznie gratuluję zwyciężczyni :) Mnie do miana Murakomaniaka jeszcze sporo brakuje, ale z ciekawością będę zagłębiać się w lekturze jego kolejnych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No patrz... już podsumowanie? :( A ja miałam takie wielkie plany, jeśli chodzi o czytanie Murakamiego... aż mi wstyd. Obiecuję, że to nadrobię i oczywiście dalej chcę brać udział w wyzwaniu. Pierwszy cel: (minimum) jedna książka Murakamiego w maju!

    Gratuluję serdecznie zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany planami, mi też często nie wychodzi :)

      Usuń
  6. A mnie żal, że prawie wszystkie książki Murakamiego przeczytałam przed założeniem bloga. Brak mi czasu na powtórki, a chciałabym mieć u siebie wszystkie recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Murakamiego, dlatego jestem pełna podziwu dla osób, które wzięły udział w wyzwaniu i wywiązały się z niego świetnie. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...