środa, 23 kwietnia 2014

23 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Światowy dzień książki. Chwilo trwaj...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Jerzego, Wojciecha - Mój tata Jurek dzisiaj świętuje :))

-Światowy Dzień Książki - kochani, to nasz dzień:))) Maszerujemy do bibliotek! ;)

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Tam, gdzie coś się kończy, za chwilę
zaczyna się coś nowego.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Zapach miasta po burzy"

Tosia dostała piękne bajeczki od zajączka (mojej siostry). Czytamy do upadłego :)

Mija mi 7 dzień w pracy.  Jak na razie jest po prostu wspaniale! W życiu nie byłam szczęśliwsza pod względem zawodowym. Chwilo trwaj...

Życzę wam cudnej środy. To taki fajny dzień :)


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak ci dobrze w pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie się to nie sprawdza, chyba myśli pani Pawlikowskiej nie są uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj obecność wśród książek obowiązkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, wybieram się wkrótce "na miasto" w poszukiwaniu ciekawych promocji książkowych. Liczę, że z racji tego wyjątkowego święta uda mi się upolować coś naprawdę interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj jest tyle wspaniałych promocji, że nie sposób oprzeć się pokusie nabycia nowych książek:) Sama już jej uległam:)
    Życzę miłej lektury i trzymam kciuki, aby w pracy było w każdym dniem jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham 23 kwietnia, bo oprócz tego, że dziś Światowy Dzień Książki, to na dodatek obchodzę w te dzień urodziny :) Teraz już wiem skąd te moje zamiłowanie do książek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A byłam dziś w bibliotece i przytachałam 3 grube tomiszcza! Lecę pochłaniać literki :) Trzeba uczcić święto naszych milusińskich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, dzisiaj piękny dzień. Idealny do zatapiania się w swojej ulubionej książce, jak ja na przekład. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje pracy, czytaj córeczce najlepiej zaczynać od najmłodszych lat. ;) U mnie ksiażki już zamówione, tylko świętować. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie się cieszę Kochana Twoim szczęściem zawodowym! - w tej materii także chwilo - trwaj! Co do lektur mam ich tyle w domu, że dziś zrobię sobie przerwę od biblioteki, ale nieczytający marsz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...