sobota, 12 kwietnia 2014

12 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Dzień czekolady. Sprzątam w szafie.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Juliusza, Lubosława, Zenona

-Dzień Czekolady

Jak czekolada, to na gorąco i w wykonaniu Małgorzaty Zaczytanej, która zrobiła ją specjalnie z myślą o mnie!!! -KLIK


źródło zdjęcia:
http://babskieczytadla.blogspot.com/2014/01/39-czekolada-na-goraco-z-wisniowka.html

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Podczas snu cały organizm regeneruje się
i naprawia od środka, czyli daje ci zdrowie.
Wniosek: śpijmy smacznie i namiętnie.


Dzisiaj chyba nic nie poczytam, bo mam duuużo sprzątania w swojej szafie, a z doświadczenia wiem, że może mi to zająć sporo czasu. Dziewczyny, czy wy też nie możecie ogarnąć swojej garderoby? Czy tylko ja trzymam zupełnie niepotrzebne mi ubrania, których nigdy i nigdzie nie założę? 
Żeby było pozytywnie, to powiem wam tak: ach, jak wspaniale, że mogę sprzątać i starać się o porządek w swoich rzeczach! Nareszcie będzie tak czysto i przejrzyście, och, jak cudnie - będę w stanie otworzyć bez problemów szafę i nic się z niej nie wysypie wprost na moją głowę! Normalnie bosko! Hej ho! Do dzieła!



Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

18 komentarzy:

  1. mam to samo, szafa płace, bo pęka we szwach, nic nie wyrzucam bo wszystko się przyda... Muszę zrobić i ja porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W porządkach lubię odkrywanie starych rzeczy na nowo. W trakcie sprzątania, znajdując coś, o czym dawno zapomniałam, zawsze jestem zdziwiona "To ja to mam?!". ;)
    Czekolada w tej wersji będzie mnie chyba męczyć i dręczyć, chodzić za mną cały dzień.
    Pozdrawiam i życzę wszystkim smacznego Dnia Czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak jakiś miesiąc temu zrobiłam porządki w szafie (wyrzuciłam wszystko to czego nie nałożyłam ani razu od ponad roku) to i jedna półka została pusta :D

    Życzę powodzenia w porządkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Czekolady! Jak tylko wrócę do domu postaram się należycie uczcić to wielkie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś dzień czekolady? o to super ;D jest wymówka, aby zjeść, a najlepiej wypić taką z Wedla mrrrrr :) Beata ma rację z tym snem :D trzeba się wysypiać :) miłego porządkowania garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tak tak - czekolada chodzi za mną od rana :) Uwielbiam Dzień Czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Czekolady? Mniam! :) W sumie to też powinnam wziąć się za porządki... Na razie puściłam pralkę z pościelą :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladę już dziś jadłam, choć pewnie jeszcze się na jakiś mały kawałek skuszę.
    W szafie sprzątam regularnie, choć mam też kilka takich rzeczy, których nie założę, ale i których nie mogę/nie umiem wyrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam mnóstwo niepotrzebnych ubrań, ale jakoś szkoda mi wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj też sprzątała, między innym zmieniłam firanki i myłam okna i och jak czyściutko i pięknie :) A z szafą - mam to samo. Trzymam je, bo szkoda wyrzucić, ale najczęściej oddaję siostrze, a mama mi, albo ja mamie, więc te ubrania i tak się wokół nas kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też sprzątałam dzisiaj w szafie - jednej, ale to nie koniec :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czekoladę. Ostatnio robiłam domową, wyszła rewelacyjnie. Szkoda, że tak szybko znika:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kilka worków ubrań, których z całą pewnością nigdy już nie założę. Dodam, że niektóre mają metki. Wstyd się przyznać. Może kiedyś zmobilizuję się i wystawię je na jakiejś aukcji:) Póki co zajmują przestrzeń, której nie mam zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeeeeju, dlaczego, dlaczego to zrobiłaś Basiu! Jest 11, a ja czuje ze muszę wypić coś gorącego. O Boze, gdzie kakałko, gdzie kakałko. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też sobie zrobię taką czekoladę. W końcu trzeba uczcić dzisiejsze święto.
    A jeżeli chodzi o robienie porządków, to doskonale Cię rozumiem. Niby za każdym razem uda mi się coś wyrzucić, ale najpierw dziesięć razy wkładam to z powrotem do szafy...

    OdpowiedzUsuń
  16. 'Och jak cudownie, że mam tyle fajnych ubrań, że mam co nosić, że mogę to poukładać, tak by moja uporządkowana garderoba zawsze cieszyła oko'. :) O tak, ja mam ciągle ten problem. Nie wiem czemu on ciągle wraca do mnie jak bumerang. Co posprzątam to za jakiś czas znów się robi bałagan;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Smacznego Basieńko :)
    A z szafą mam dokładnie to samo jeszcze moje kocurki bardzo lubią tam buszować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam czekoladę i wszystko co ma jej smak. idę zaraz hucznie świętować :))

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...