piątek, 4 kwietnia 2014

4 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Izydora, Wacława
- 4-9 kwietnia - Festiwal Muzyki na Harfie w Edynburgu.
Celtycka harfa w Muzeum Szkocji w Edynburgu. Źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Żyję w pięknym świecie.
I właśnie dla mnie śpiewa
ten kos za oknem. 
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ślady krwi" Polkowskiego.


Dzisiaj opublikuję także post z podsumowaniem wyzwania CLA - Czytam Literaturę Amerykańską.

Nareszcie piąteczek. Jeeeeeej.
Czy wy również cieszycie się tak jak i ja? :)


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam piątki! Już za kilka godzin weekend. Przy takiej pogodzie zapowiada się wspaniale. Czy jest ktoś, kto nie lubi piątków?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dzisiaj mega pracowity dzień, chciałabym już sob rano :)) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie cały weekend śpiewały skowronki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ogromnie się cieszę z piątku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety w weekend pracuję, więc teraz muszę się nacieszyć wolnością.
    Harfy od dziecka mnie urzekały - kiedyś nawet marzyłam, że nauczę się na niej grać - tylko zastanawiało mnie jak ją wniosą do mojego - małego wówczas - pokoiku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że się cieszę, choć mój weekend będzie mocno zwariowany i na bardzo wysokich obrotach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się bardzo cieszę. W końcu chwila wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...