środa, 9 kwietnia 2014

9 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. "Zielony, żółty, rudy, brązowy" Małgorzata Strzałkowska (150)

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Marii, Dymitra, Heliodora


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Bądź uczciwy wobec samego siebie. 
Jeśli czujesz, że "musisz" coś zrobić, 
prawdopodobnie jesteś od tego uzależniony. 


Ostatnio przeczytałam:




Genialna książeczka o czterech porach roku. Niezwykle interesujący zbiorek zabawnych i emocjonujących wierszy. Każdy czytelnik zakocha się w tej publikacji.  Ilustracje Piotra Fąfrowicza ujmują i intrygują swoją prostotą i umiejętnością ukazania pięknej kolorystyki wiosny, lata, jesieni i zimy. Uwielbiam pióro Strzałkowskiej. Serdecznie polecam, bo jest to zachwycająca publikacja.

Literatura: polska
wydawnictwo: Media Rodzina
data wydania: październik 2003 (data przybliżona)
ISBN: 83-7278-101-X
liczba stron: 46
słowa kluczowe: poezja dziecięca polska
kategoria: literatura dziecięca/młodzieżowa
język: polski
typ: papier
wyzwania:


Dzisiaj czytam: "Ślady krwi"

A wy co dzisiaj dorwaliście? ;)

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

20 komentarzy:

  1. Basiu, jaka ta okładka śliczna.... No aż chciałabym mieć to drzewko na tapecie w telefonie :). A ja właśnie jestem w połowie "Rzeki zimna" Magdaleny Kawki i nie mogę się oderwać, a tu trzeba w domu sprzątać i inne sprawy wołają, a ta książka tak wciąga....

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej staram się wychodzić z założenia, że "chcę" coś zrobić lub "nie chcę", a unikam "muszę" i dobrze mi z tym :)
    Dzisiaj czytam "Alibi na szczęście" Anny Ficner-Ogonowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzisiaj zacznę czytać ,,Wielkiego Gatsby'ego" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna okładka, a ja muszę się pochwalić, że sama mam taką w domu, gdzieś głęboko na dnie półki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj na tapecie "Chasydzkie opowieści z czasów Holokaustu".

    Przyjemnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiersze to jednak nie moja bajka. Ja dziś wzięłam się za świetną lekturę ,,Sądu ostatecznego''. Brr robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam ,,Łukasz i kostur czarownicy".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytam "Wojtyła na podsłuchu" i kończę "Rollercoaster" Tomasza Szlijana :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie czytam "Poszukiwaną". Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są dziecięce wierszyki czy też rymowanki czy ja pisałam, że zazdroszczę że masz komu czytać, ups czyżbym ja była już taka "latościwa " ;)
    miłego dnia a wieczoru z książeczką u mnie - Oczy Marzeny M

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę na to, że niedługo takie piękne książeczki też będę mogła kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj zaczynam czytać "Zobaczyć iskry" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie niestety nie mam komu polecić tej książeczki, a szkoda, bo wydaje się być ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama okładka jest po prostu urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiersze czytam rzadko i tylko moich ulubionych twórców ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za wierszami :( i widzę, że dzieci też wolą prozę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wiersze, wiec powinnam koniecznie zajrzeć do tej książeczki :)
    A ja czytam "Aleję bzów" :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...