poniedziałek, 14 kwietnia 2014

14 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Początek mojego nowego życia.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Bereniki, Waleriana, Justyny

- Aluth Avurudda - Festiwal z okazji syngaleskiego i tamilskiego Nowego Roku, Sri Lanka
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wybaczaj sobie, tak jakbyś wybaczyła
swojemu najlepszemu przyjacielowi.
Coś w tym jest, bo zawsze się umartwiam i łatwiej byłoby mi wybaczyć komuś, niż sobie. Też tak myślicie? Czy tylko ja tak odczuwam? 

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Zapach miasta po burzy"

- moje odczucia względem tej lektury: Grubaśna książka w rosyjskich klimatach. Ciekawa jestem jak ją odbiorę.

Dzisiaj rozpoczynam nowe życie. Dzisiaj jest mój pierwszy dzień w nowej, wymarzonej pracy. Na razie jestem na stażu, ale miejmy nadzieję, że kiedyś uda się to przemienić w coś bardziej stałego. Kłania wam się bibliotekarka Basia ;). Oby wszystko układało mi się teraz pomyślnie. Jest wspaniale, jestem szczęśliwa. Spełniają się moje zawodowe marzenia.

Od teraz bardziej poświęcę się mojej pracy i będzie mnie mniej w blogosferze. Oczywiście będę was wszystkich nadal odwiedzać, ale zazwyczaj będzie to raz w tygodniu w weekend  - mam nadzieję, że zrozumiecie. Posty z cyklu Pozytywny Rok 2014 będą się pojawiać codziennie, czasami z krótkimi wzmiankami o książkach. Dłuższe recenzje będę publikować raz w tygodniu w pt, sob, lub ndz. Muszę się wdrożyć i sprawdzić, czy będę miała wystarczająco czasu na opublikowanie jeszcze jednej recenzji tygodniowo, ale może być ciężko. Współprace recenzenckie albo ograniczę do minimum, albo całkowicie z nich zrezygnuję. Może kiedyś je odnowię, ale teraz jest to niemożliwe. Na dzień dzisiejszy nic w moich pięciu wyzwaniach nie ulega zmianie. Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

Życzę wam cudownego poniedziałku i całego tygodnia. 


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

21 komentarzy:

  1. Gratuluje nowej, wymarzonej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, życzę Ci spełnienia w nowej pracy !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję:), też mi się marzy praca w bibliotece;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, serdecznie gratuluję, oby nowa praca przynosiła Ci same radości i obyś znalazła czas na wszystko - pracę, rodzinę, pisanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Czerp duuuużo radości i przyjemności z nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pracy wśród książek, jesteś w swoim żywiole.
    A wybaczania nawet samemu sobie trudno się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Basiu i mam nadzieję, że staż zmieni się w stałą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Basieńko :) Cudowna wiadomość :) Łączenie pracy, domu i blogowania nie jest łatwe ... wiem coś o tym :) ale się da :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak się cieszę Basieńko!!! :**
    Powodzenia Ci życzę, realizuj się i ciesz swoim marzeniem!
    Gdzie można Cię znaleźć teraz? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pracy Basiu :)
    I Tobie nie tylko miłego dnia...miłego całego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze gratuluję, Basiu :) Powodzenia i samych pozytywnych wrażeń z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, z pewnością cudowne uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za przemiłe słowa xx.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wiadomość Basiu! Serdecznie gratulacje, powodzenia i duuużo sił i entuzjazmu Ci życzę :)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam pracować w bibliotece. Powodzenia Basiu.
    I czekam na recenzję "Zapachu miasta..." - podobno jest bardzo dobra.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również dołączam swoje gratulacje i życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo :) I powodzenia!
    No i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wspaniale! Pozostaje mi tylko pozazdrościć i życzyć powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) Do pozytywnych rzeczy dorzucam fakt, że dostałem dziś paczkę od Ciebie :) Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia! :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję z całego serducha Basiu!
    Mi też się kiedyś marzyła praca w bibliotece. A właściwie to po cichu nadal mi się marzy chociaż zawodowo jestem od tego niestety na razie daleka.
    W każdym razie - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...