piątek, 4 kwietnia 2014

Nagrody dla uczestników i zwycięzców.

W tym wpisie znajdują się nagrody, które mogą sobie wybrać wytypowani przeze mnie uczestnicy dwóch wyzwań:

Dziecinnie
i
  • Rosyjsko mi!

Osoby dotąd nagrodzone (wszystkie wyzwania, gry, zabawy i konkursy przeprowadzone w Czytelni od czasu powstania bloga) - alfabetycznie:
a_psik
ania notuje
cyrysia
Doomisia
Gosia B. - 2 nagrody
Gosia Makane
Izabelka
Kasia Roszczenko
Katarzyna Chojecka-Jędrasiak - 2 nagrody
Katarzyna Kwiatkowska
Klaudyna Maciąg - 2 nagrody
koczowniczka
Książkówka - 2 nagrody
Lustitia - 2 nagrody
Marta Kor
MatiPro
Miqaisonfire
monweg
Patrycja Waniek
Plichcia






Większość książek jest używana, niektóre są prawie jak nowe. 
W razie jakichkolwiek pytań, proszę pisać w komentarzach pod tym postem.
Jeżeli wybrałaś/eś sobie nagrodę, to proszę w komentarzu wskazać daną pozycję/pozycje.

Do każdej wybranej nagrody dodaję drewnianą zakładkę Czytelni (taką jak na zdjęciu poniżej, lub do niej bardzo podobną)


Wybieracie pojedynczą książkę/ książki lub jedną całą serię. Zaznaczyłam te książki, które zaliczam do SERII. 


1. Martyna - wybiera dwie pojedyncze książki lub jedną serię książek, *

2. Sylwia - jedną książkę lub jedną serię książek,

3. Aga Bur - jedną książkę lub jedną serię książek,

4. Klaudyna Maciąg - jedną książkę lub jedną serię książek,

5. Katarzyna Abramova - jedną książkę lub jedną serię książek,

6. monweg - jedną książkę lub jedną serię książek. 


Każda z was ma MAKSYMALNIE 1 MIESIĄC NA KOMENTARZ (do 2 lutego 2017r.). 
Wszystkie wybrane przez 6 osób książki wysyłam RAZEM, co oznacza, że mogą one zostać wysłane dopiero po tym, jak ostatnia osoba dokona wyboru. Po wybraniu, piszecie komentarz pod tym postem z tytułem/tytułami i numerami książek, a na mój adres e- mail pelc.barbara@wp.pl wysyłacie swoje dane do wysyłki (także do 2 lutego 2017r.). Paczki wysyłam tylko na teren Polski.


Piszcie numery, które wybrałyście - jeżeli zdarzy się, że kilka osób wybierze tę samą książkę/serię, to zostanie ona przyznana osobie, która zajęła wcześniejsze miejsce - powyższa lista z osobami od 1 do 6 *. Wtedy, osoby, które nie dostaną wybranej przez siebie książki, muszą dokonać ponownego wyboru do 2 lutego 2017r.

Wierzę, że zrozumiałyście moje wywody ;)



Wybierajcie :)




Mam wielką nadzieję, że cokolwiek z mojej listy wpadnie wam w oko:





zdj. nr 1:

1 - Król Lew
2- Ilustrowany słownik ang.-pol.
3 - SERIA - Wielka kolekcja sławnych malarzy 2-8 i 10-12.










zdj. nr 2
Na poniższym zdjęciu nr 2 skupcie się na środkowym stosiku.
4 - Ziemia obiecana- Reymont
5 - Niedoskonałe zakończenie - Carter
6 - Historia Pana B - Barker
7 - Serce do gry - Wojciechowski
8 - Wtajemniczenia - Komar
9 - Czas tęsknoty - Grzegorzewski (wersja przed wydaniem)
10 - Narrenturm - Sapkowski (na tytułowej stronie dedykacja zamazana markerem dedykacja)
11 - Numery - Ward
12 - Szklany zamek - Walls
13 - Szatańskie włosy - Masterson
14 - Czarny styczeń - Latkowski
15 - Człowiek w cieniu - Rylski
16 - Po śniadaniu - Rylski
17 - Zabójcze piękno - Fielding
18 - Ścieżka nad drogami. Fraktale - Urbanowski







zdj. nr 3

19 - Mój pierwszy modlitewnik
20 - Moja ilustrowana Biblia
21 - Czerwony Kapturek po polsku i angielsku
22 - Świat w obrazkach - Dinozaury i prehistoria
23 - Księga ludzkiego ciała
24 - SERIA - 6 części Encyklopedia Zwierząt Świata Ssaki cz.1 i 2, Ptaki , Gady i płazy, Ryby, Bezkręgowce.








 zdj. nr 4
25 - Elf wszechmogący - Pałasz
26 - Skąd się biorą dziury w serze? - Schmitt, Dreller
27 - Kocia mama - Buyno-Arctowa
28 - Wiedza i życie - Atlas Ekologii
29 - Kosmosmerf - Peyo








zdj. nr 5

30 - Upiory XX wieku - Hill
31 - Zabójcza pamięć - Folett (wersja kieszonkowa)
32 - Za blisko domu - Barclay
33 - W tańcu - Harris
34 - SERIA - 2szt. - cz.3 i 4 Historie prawdziwe:
 Wstyd-Walsh
Skrzywdzona - Glass
35 - SERIA - 2szt. Kochanka Śmierci - Akunin
Śmierć Achillesa - Akunin
36 - Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek - Shaffer, Barrows
37 - Brat sławniejszego Jacka - Trapido
38 - Zanim spłonę - Heivoll
39 - Historia Edgara - Wroblewski
40 - Malowany dom - Grisham
41 - Poczucie kresu - Barnes

(Niewinny Grisham'a i Wielka masakra kotów trafiły na zdjęcie przez pomyłkę)






zdj. nr 6
42 - Hamish Macbeth i śmierć plotkary - Beaton
43 - Ballada o chaosiku - Wawrzyniec Prusky
44 - Rok wilkołaka - King
45 - Zakochana Emma - Tennant
46 - Charaktery - Delacour
47 - Okiem psa - Fisher
48 - Blondynka na czarnym lądzie - Pawlikowska (z dedykacją)
49 - Tajemnica Hieronima Boscha - Dempf
50 - Skandalista Goffman - Tropper
51 - Pogoń za duchami - Polakova
52 - Wiadomość od nieznanej chińskiej matki - Xinran
53 - Zbrodnia doskonała - Wróbel







zdj. nr 7
54 - SERIA Seria książek z bajkami w języku angielskim - 10szt.: 
Tomcio Paluch, Trzy niedźwiadki, Złodziej z Bagdadu, Ali Baba i czterdziestu rozbójników, itd.
55 - Mężczyzna, kobieta i dziecko - Segal
56 - Pasierbice - Norman
57 - SERIA książki i ćwiczenia w języku angielskim CZYTAMY W ORYGINALE (czytamy.pl) 
 - te na samym dole, cienkie, niebieskie książeczki.
Skrócone wersje lektur i książek dla dzieci:
- Tajemniczy ogród - książka i ćw.,
- Przygody Tomka Sawyera - książka i ćw.,
-Wyspa Skarbów - książka i ćw.,
-Robinson Crusoe - książka i ćw.,
- Moby Dick - ks. i ćw.,
-Opowieść Wigilijna - ks. i ćw.,


Gratuluję i pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu/wyzwaniach.

22 komentarze:

  1. Zwycięzców proszę tutaj o komentarze ze wskazaniem wybranej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy się kolejni zwycięzcy, tak? Bo ja już nagrodę dostałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - to dla tych wygranych od marca 2014r. :)

      Usuń
  3. Ile tych nagród, nic tylko wykazywać się w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz co masz robić :) Dopisz się do któregoś z wyzwań:)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo, że akurat moja opinia została doceniona :D
    Zgodnie z tym co przeczytałam to tutaj mam napisać, którą nagrodę wybieram. Więc są to: książka E. Adler - " Lato w Toskanii" oraz "Słodki zapach brzoskwiń".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, już je usuwam z listy, paczkę niedługo wyślę.
      Pozdrawiam, dziękuję i gratuluję.

      Usuń
  5. Oooooojeny, "Mroczna połowa"! Cudo! Ja przeczytam wszystkie ksiażki świata za taką nagrodę. :D :P Ale jak tu znaleźć wiecej czasu? Jeszczee wiecej czasuu? Hihihi :p Świetne nagrody Basieńko, gratuluję wszystkim aktualnym i przyszłym zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram "Portret damy". Dziękuję!
    Zaraz napiszę do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna Chojecka-Jędrasiak - Jack Ketchum "Dziewczyna z sąsiedztwa"

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzyna Chojecka-Jędrasiak - "Ziarno prawdy"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym bardzo chętnie przygarnęła "Księgę ludzkiego ciała", ale poczekam, czy któraś z pań przede mną jej nie wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudynko podaj mi jeszcze swój adres do wysyłki - wyślij na mój adres e-mail.

      Usuń
  10. To ja skuszę się na "Pasierbice", jeśli Martyna jej nie wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę

    Zdjęcie numer 1
    3 - SERIA - Wielka kolekcja sławnych malarzy 2-8 i 10-12

    Myślę, że Panie w bibliotece się z niej ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne albumy. Spodobają się wszystkim :-)

      Usuń
  12. Monweg wybrała: Upiory XX wieku - Hill

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że Hill już zajęty ;) To poproszę Akunina. I z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pierwszeństwo, ale jeżeli oddajesz go Monice to ok.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...