środa, 30 kwietnia 2014

30 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Czytelnicze szaleństwo.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Mariana, Donaty, Tamary

-Noc Walpurgii i sabat czarownic na górze Brogken w Niemczech.

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Czy jesteś gotowa na małe wyzwanie
w najpiękniejszym miesiącu świata? 
Zaczynamy jutro!
Tak, maj jest rzeczywiście cudnym miesiącem! Z moją gotowością, to jest jednak średnio ;).

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: pełno dziecięcych książeczek. Przeczytałam ich w tym miesiącu bardzo wiele!!! Ale co się dziwić, od ponad dwóch tygodni pracuję w bibliotece, to codziennie znoszę stosy - zerknijcie w "przeczytane".

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

6 komentarzy:

  1. Ja mam nadzieję na różne wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zazdroszczę pracy w bibliotece, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię maj! Piękny miesiąc:)
    Mam nadzieję, że praca w bibliotece sprawia Ci dużo radości?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro podejmuję swoje wyzwanie. Boję się go, a jednocześnie nie mogę doczekać. Parę lat czekałam na ten moment, a jutro ma nadejść. Trzymaj kciuki, na pewno napiszę u siebie, jak mi poszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To był maj
    Pachniała Saska Kępa
    Szalonym zielonym bzem
    To był maj
    Gotowa była ta sukienka
    I noc się stawała dniem

    :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...