niedziela, 13 kwietnia 2014

13 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Niedziela Palmowa.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Przemysława, Hermenegildy, Marcina

- Niedziela Palmowa
źródło
-Festiwal Songkran, czyli Tajski Nowy Rok, Tajlandia (Święto Wody)
źródło
źródło

źródło

Ale czad - u nich to przynajmniej jest ciepło i mogą lać się ile tylko chcę. A u nas co roku każdy dzwoni z zimna zębami.

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Pracuj uczciwie bez udawania i pobłażania.
Ale jeśli popełnisz błąd, wybacz sobie.


Powiem wam tylko, że szafę wysprzątałam wczoraj na błysk. Normalnie jestem z siebie dumna:)



Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wzięłam się za sprzątanie, ale może po niedzieli zacznę.
    A zdjęcia fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już sprzątanie w pełni. ;) Właściwie to z grubsza wszystko zrobione, czas tylko na święta. :)
    Piękne palmy :)

    [Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh, na szczęście już prawie porządki za mną :) Jutro będę finiszować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczanie to chyba najtrudniejsza sztuka. I nieważne komu - obcemu czy sobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Miłego wieczoru, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonie!! Oglądałam dzisiaj Cejrowskiego (nie znoszę pana, ale były słonie więc oglądałam), który pokazywał i opowiadał o tych cudownych i mądrych zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam palmy, kiedyś miała taką wielką z krepy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię palmy:) Szczególnie te, które można oglądać np. podczas konkursu organizowanego w Lipnicy Murowanej.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...