wtorek, 15 kwietnia 2014

15 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Bądź miły.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Ludwiny, Wacławy, Anastazji

-Hanuman Javanti - uroczyste obchody urodzin Boga Hanumana w Mumbaju, Indie.
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Bądź miły. Po prostu
Bądź miły dla innych.
Nie wiem jak wy, ale ja jestem zawsze miła :)))

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Zapach miasta po burzy" i jakieś dziecięce ksiąźeczki z Tosią.

Moja praca jest cudowna - pisałam o niej wczoraj. Ale mam piękne dni :) Jestem bardzo szczęśliwa. 
Pozdrawiam serdecznie.



Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".


7 komentarzy:

  1. Ja też jestem pozytywnie nastawiona do innych .....dopóki się nie zawiodę ;)
    I kolejnych wspaniałych dni życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram się być miła, ale bywa różnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobro, które czynimy innym zawsze wraca:) Warto być miłym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja staram się być miły, ale często zwyczajnie mi to nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...