piątek, 25 kwietnia 2014

25 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Jestem silna.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Marka, Jarosławia

- 25-27 kwietnia - Festiwal Żonkili na wyspie Nantucket, USA
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Jesteś silna, Jesteś mądra.
Bądź dla siebie dobra.
Tak, wierzę w to. Wierzę, że jestem silna, muszę być. Trzeba walczyć o siebie. Trzeba zdobywać nowe szczyty. Nie wolno się poddawać. Ale... nigdy nie zatracam siebie w tym pędzie. 


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

13 komentarzy:

  1. Taki festiwal żonkili musi być cudowny !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami brak mi sił na walkę o siebie, gdy wszystko się sprzysięga przeciwko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest bardzo ważne, żeby siebie zawsze stawiać na pierwszym miejscu. Długo to trwało, ale powoli się tego nauczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem silna! Jestem mądra! I tego będę się trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba być silnym...Nie wolno się nigdy poddawać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żonkile są piękne, ale zdecydowanie wolę chabry. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że jestem... A jaka niby miałabym być? :D

    Jej, piękne kwiaty. Muszę wpaść na targ i kupić sobie bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie! Trzeba o siebie dbać :-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...