czwartek, 3 kwietnia 2014

3 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Ryszarda, Pankracego, Ingi

- Trwa Hanami, Festiwal Kwiatów Kwitnących Wiśni w Japonii
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Myśl pozytywnie.
Uśmiechnij się.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ślady krwi" Polkowski

Bibliotekarki to naprawdę fajne dziewczyny. Zgadzam się w tej kwestii z Evą Scribą. Spójrzcie jak się świetnie bawią :))
Źródło zdjęć: http://evascriba.blogspot.com/2014/04/tak-wyglada-eva-scriba.html

Więcej zdjęć w podobnej tematyce możecie znaleźć również tu i  tam.


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajna zabawa :) Ja mam nadzieję na wakacje zahaczyć się w jakiejś bibliotece lub księgarni - jeśli mi się uda, będę chyba najszczęśliwsza na świecie. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te zdjęcia w połączeniu z książką wypadły fenomenalnie! Jestem pod wrażeniem i to wielkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcia. Miłego dnia Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna myśl, a pomysłowość bibliotekarek godna naśladowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już tę sesję, jest naprawdę spoko :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już te zdjęcia, pomysł wyśmienity!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chciałabym na żywo zobaczyć takie kwitnące wiśnie w Japonii na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zdjęcia, szczególnie to ostatnie, super wyszło ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Carpe diem :)
    Świetne są te sesje z książkowymi okładkami ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już te zdjęcia z okładkami :) Wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, bibliotekarki są fajne :D I mają ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej akcji tych bibliotekarek, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne że świetne, a jak jeszcze z uśmiechem i miłym słowem wręczają nam książeczkę to już rewelacja ;)
    super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...