sobota, 5 kwietnia 2014

5 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Ireny, Wicentego

- 5-7 kwietnia - Hanshi - Festiwal Zimnego Jedzenia w Chinach


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Zdrowe jedzenie sprzyja 
zdrowym myślom.
Pamiętaj o tym.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: kilka książeczek z serii Tupcio Chrupcio
źródło
- moje odczucia względem tej lektury: Razem z córką uwielbiamy tego małego bohatera. Pisałam o nim już wcześniej -> zerknijcie tutajIlustracje są zachwycające!!!

Postanowiłam, że w dniu dzisiejszym po raz pierwszy opublikuję miesięczne podsumowanie.
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej soboty.

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

6 komentarzy:

  1. O to czekam na podsumowanie :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam u Ciebie o tej serii, ale jeszcze nie kupiłam żadnej książeczki, bo jakoś mi umknęło.

    OdpowiedzUsuń
  3. W książeczki planuje się zaopatrzyć, przydadzą mi się do czytania przedszkolakom, bo są cudowne po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy Tupcia i wszyscy bardzo go lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wychodzę z założenia, że jesteśmy tym, co jemy:) Zdrowe jedzenie poprawia moje samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Festiwal Zimnego Jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...