poniedziałek, 28 kwietnia 2014

28 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. "Książka czeka" Hanna Łochocka

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Piotra, Walerii, Witalisa

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Szukaj dobra w ludziach, których spotykasz.





Odkryłam wczoraj piękny wiersz. Istna perełka:

Łochocka Hanna

"Książka czeka" 

Książka nas uczy, książka cieszy,
czasem zadziwi
nas niemało
albo po prostu tak rozśmieszy,
jakby się dobry
żart słyszało.
Książka też mądrze nam doradza
różne wskazówki,
wzory daje.
Książka w szeroki świat wprowadza,
dalekie z nami
zwiedza kraje.
Lubimy książkę - przyjaciółkę.
Wiesz co ci powiem?
Nie odwlekaj.
Masz trochę czasu? Spójrz na półkę,
sięgnij po książkę!
Książka czeka!




Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

5 komentarzy:

  1. Zawsze szukam dobra w ludziach, których spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wiersz, prosty i prawdziwy! Ostatnio przeczytałam 2 książki, a nie mam czasu recenzji napisać, zaś ręka już się wyciąga po kolejną pozycję do przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersz faktycznie świetny! Muszę sobie go gdzieś zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się widzieć tylko te dobre strony ludzi, którymi się otaczam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...