niedziela, 20 kwietnia 2014

20 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Wielkanoc

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Czesława, Agnieszki, Mariana

-Wielkanoc katolicka i prawosławna
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Nadzieja. Wiosna. Dobro.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać:  "Zapach miasta po burzy".

Odwiedziliśmy dzisiaj moich i męża rodziców, następnie byliśmy na spacerze nad jeziorem i w lesie. Poniedziałek będzie tylko naszym dniem. Pójdziemy na spacer, może na rowery (jeżeli dopisze pogoda) pobędziemy w swoim małym, cudownym gronie.
Ponownie życzę wam smacznego jajka, pogody ducha i uśmiechu zarówno dzisiaj, jak i na co dzień :).

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

12 komentarzy:

  1. Wesołego Alleluja!
    Rzadko się zdarza podwójna Wielkanoc, więc tym większy powód do świętowania, zarówno katolików, jak i prawosławnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest radość w Święta, ciepłe są myśli o bliskich. Niech pokój, miłość i szczęście otoczy dzisiaj nas wszystkich. Dziękuję za życzenia:)

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych radosnych chwil życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek :D
    Ja też dzień dzisiaj spędziłam w gronie rodzinnym na urodzinach dziadziusia. ;)
    Wesołych świąt. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary nadziei i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dzisiaj odwiedzałam, tyle, że siostrę i jej rodzinę, a moich rodziców również, ale już gdzie indziej.
    Miłego rodzinnego świętowania jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko kochana, dziekuję Ci bardzo za życzenia! Oczywiscie dołączam się do komentarzy dziewczyn! Życzę Tobie i Twojej rodzince dużo uśmiechu, radości, miłości - nie tylko w te święta, ale i na co dzień. A Tobie prywatnie spełnienia najskrytszych marzeń, planów i postanowień. Ciepłej, pewnej i stałej posadki najfajniejszej pani bibliotekarki w kraju, spełnienia wszystkich książkowych życzeń i nigdy nie słabnącej radości z czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnego przeżywania świąt wielkanocnych, czyli szczęśliwego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochane, dziękuję Gosiu x.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i rodzinki Basiu! :) Ja niestety albo stety od soboty jestem w rozjazdach - dom rodzinny mojego narzeczonego, swój, jutro odwiedziny dalszej części rodziny. Dobrze, że wtorek mam jeszcze wolny, bo wreszcie będę mogła porządnie odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...