niedziela, 27 kwietnia 2014

27 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Czym kwitniemy? Dobrze mi...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Zyty, Teofila, Felicji

-Światowy Dzień Grafika
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Kwiecień kwitnie kwiatami. A ty?
Ja kwitnę książkami i pięknymi myślami o nich. 
Kwitnę zadowoleniem z mojego życia.
Kwitnę uśmiechem, radością, pogodą ducha, a dzisiaj także i serdecznością.
Dobrze mi...

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Zapach miasta po burzy"


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

12 komentarzy:

  1. Miłego czytania : ) Mi się niestety nie uda dobrze poczytać dziś, ale w majówkę sobie nadrobię :>
    Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo! Na majówkę mam zaplanowane tyle książek i filmów, że mogę się nie wyrobić, ale na pewno będę próbować :)

      Usuń
  2. I ja dziś muszę zająć się nauką. A jak tu przerwać czytanie, kiedy "Brudny świat" czeka na półce. Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnej niedzieli z książką :) Ja dziś też zamierzam spędzić kilka chwil przy lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś trochę odpocznę od czytania chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej niedzieli i ciekawej lektury. Niedługo sama się za nią wezmę a tymczem w szpitalnych pieleszach czytam Dom nad jeziorem smutku. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiażki nie znam, ale bardzo dobrze znam zapach powietrza po burzy! :D Oby lektura byla równie urokilwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia o światowym dniu grafika! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się kwietniowym czytaniem cieszyć nie mogę, bo mam mocno ograniczony czas, musiałam sobie ustalić limit stron dziennie, bo moja matura już za nie długo, wyglądałaby tragicznie :D Też nie wiedziałam, że jest coś takiego jak dzień grafiki :O

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...