piątek, 11 kwietnia 2014

11 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Filipa, Leona


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Chodzę wcześnie spać,
bo dbam o siebie. A ty?
Jak nie czytam wieczorem książki, to raczej tak ;)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Mam tyle do czytania, że sama się gubię w tym co i jak :) 

Ale piękne słońce. Wczoraj i dzisiaj załatwiłam tyle spraw, że normalnie sama sobie nie mogę w to uwierzyć :). Wspaniałe, konstruktywnie spędzane dni.

Żeby było jeszcze cudniej, to podzielę się z wami oszałamiającym widokiem. Te mostki wyglądają tak, jakby miały zaraz runąć w dół, prawda?:
Wodospady Iguazu na granicy Brazylii i Argentyny. źródło


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

9 komentarzy:

  1. Piękne wodospady !~u mnie niestety od rana pochmurnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dbam o siebie, bo nie chodzę wcześniej spać ;) Jestem sową, nocnym markiem albo nietoperzem - jak kto woli :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie chodzę wcześnie spać niestety i jeszcze do tego wcześnie rano wstaję, bo nie chcę tracić czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chodzę wcześnie spać bo wcześniej kładę dzieci :) Ale potem już idę spać, a czy to jest wcześnie czy późno, to zależy jak na to spojrzeć ;)
    Udanego weekendu Basiu ! (ja najpewniej spędzę go nad formularzami pitu pitu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pitu pitu już rozliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chodzę wcześniej spać, bo jakoś i tak później nie mogę zasnąć, ale za to lubię długo spać rano:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszałamiające zdjęcie, ale mam spore wątpliwości, czy odważyłbym się do niego pozować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale raj! Juz widzę jak lecę z tego mostu do wody. Ale weszłabym - z sercem w gardle, żołądkiem obok i duszą na ramieniu - ale wlazłabym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie przecudne - ja tam chcę się znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...