wtorek, 1 kwietnia 2014

1 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- od dziś nie będę podawać czasu wschodu i zachodu słońca, bo godziny jakie widzę nie odpowiadają niestety realnym godzinom.

- to dzień: Teodory, Grażyny, Ireny


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Kocham cię. W Prima Aprillis
i w każdy inny dzień. :)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ślady krwi" Jan Polkowski

Nie mam ostatnio na nic czasu, z niczym się nie wyrabiam...
Ale zawsze znajdę sekundkę, żeby się uśmiechnąć :)
I do siebie i do was.
Miłego wieczoru,
Pozdrawiam.


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

13 komentarzy:

  1. Dziś nabierałam wszystkich i wszyscy nabierali mnie. Bardzo lubię 1 kwietnia:) Jest w nim jakaś radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio nie mam na nic czasu, ale co tam! Jest jedno życie i lepiej, że dzieje się dużo, niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio znajduję nieograniczony czas na sen... A myślałam, że w sen zimowy zapada się w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie. Czas ucieka jak szalony... a ja się z niczym nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak a propos złotej myśli pani Pawlikowskiej - nasuwa się pytanie, czy wyznania miłosne w Prima Aprilis traktowane są poważnie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem, co się stało, ale i ja mam problemy z czasem! Brakuje go na prawie wszystko! Ale na uśmiech nie :)
    Buziaki :* :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie dziś nikogo nie udało się oszukać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niby też nie mam czasu, ale jakoś sobie gospodaruję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam również cieplutko. Też ostatnio jakoś nie mogę się ogarnąć z piętrzącymi się obowiązkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za postulatem, więcej czasu dla każdego! Niestety mnie też zawsze brakuje czasu, może to choroba XXI wieku. Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie zapomniałaś czasem o podsumowaniu literatury amerykańskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czasem nie zapomniałam:))) w podsumowaniu lutego napisałam, że aby podsumować miesiąc mam na niego czas do 7-go każdego miesiąca.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...