czwartek, 24 kwietnia 2014

24 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. Ciekawe spotkanie z maluchami.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Horacego, Feliksa, Grzegorza

-Sumardagurinn Fyrstia - święto z okazji pierwszego dnia lata na Islandii.
źródło
Ciekawe ile stopni mają tam w lecie?

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Zatrzymaj się. Przestań gonić
za sprawami. Niech biegną.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: pewnie znowu "Zapach miasta po burzy".

Dzisiaj mamy w bibliotece grupę cztero- i pięciolatków. Tematem będzie zdrowie, owoce i warzywa. Zapowiada się ciekawe spotkanie. Już się nie mogę doczekać :) Będę im czytać wiersz, będzie pogadanka, pokleimy i może troszkę potańczymy i pogimnastykujemy się ;)

Życzę wam udanego czwartku!


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

11 komentarzy:

  1. Czytałam już kilka opinii o "Zapachu" i teraz z niecierpliwością czekam na Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam już jedną recenzję tej książki i jestem ciekawa jakie wrażenia będzie miała Basia:)

      Usuń
  2. No to zapowiada Ci się fajny dzień :) Wow, to na Islandii już lato, fajnie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie gonię za sprawami, ja powoli sobie za nimi kuśtykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że zabawa z maluchami udana :) Dzisiaj łączę się z tą myślą i wszystko robię powoli z rozwagą. ;) (Nawet praca domowa z matematyki jakoś wyszła:P)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak wypadło spotkanie? Pewnie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja również bardzo jestem ciekaw wyników spotkania. Może jakaś skromna relacja :) ?

      Usuń
    2. Było bosko. Relacji niestety nie mogę wyświetlać tutaj, ale można zerknąć na fb jak z koleżankami z pracy szalejemy z dzieciakami :)
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.739482119436434.1073741936.553428291375152&type=1

      Usuń
  6. a ja dziś miałam zerówkę i pierwsze klasy w firmie i rozmawialiśmy o recyklingu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, takie akcje dla dzieci są potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...