środa, 2 kwietnia 2014

2 kwietnia - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Władysława, Franciszka, Teodozji


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wszystko, co się zdarzyło, przyniosło mi
jakąś naukę. A teraz ruszam naprzód.
- książka, zamierzam dziś czytać: "W ciemności" Jana Frey
źródło
- moje odczucia względem tej lektury: została mi ona polecona na zajęciach z bibliotekoznawstwa, a konkretnie na biblioterapii. Książka mówi o osobach niewidomych. Niedługo króciuteńko o niej napiszę.

Ale piękne słoneczko...

Tosia ma fazę buntu trzylatka. Ciągły ryk, jest czasami strasznie niedobra.
Aż się wszystkiego odechciewa...
Jejku, mam nadzieję, że to jej przejdzie, bo jak tak dalej będzie, to zacznę ryczeć razem z nią :)
W takich chwilach pomagają głębokie oddechy, policzenie do 10, przymknięcie oczu i na przykład tak jak dzisiaj zwrócenie twarzy ku słońcu.
Uff, od razu lepiej. Napływa we mnie spokój.
Nawet znajduję w sobie siłę na przemiły uśmiech i pyszny buziak dla mojego maleńkiego bąbelka.
Będzie dobrze.

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

7 komentarzy:

  1. Ah pamiętam tę książkę, tzn takie prześwity mam :) ok 10 lat temu połykałam wszystkie Ossolineum o trudnych tematach..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś tę książkę. Ładna, wzruszająca, pokazująca tragedię dziewczyny, która straciła wzrok. Kiedyś bardzo lubiłam Janę Frey i przeczytałam wszystkie jej książki dostępne w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosia poczuła wiosnę i szaleje.. ;) Zmęczy się i jej przejdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również.

      Miłego i spokojnego dnia, Basiu.

      Usuń
  5. Może to nie bunt? Tylko kiepskie dni? Dzisiaj też miałam taki sam, nie mogę się doczekać aż się skończy i nastanie jutro... :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...