wtorek, 22 kwietnia 2014

22 kwietnia - Pozytywny Rok 2014. I po świętach...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Kai, Leonii, Sotera

- Międzynarodowy Dzień Ziemi

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Dzisiaj tak zaplanuj dzień, żeby spać
tyle, ile potrzebujesz. I pamiętaj
o porządnym, gorącym posiłku. 
Postaram się ;).

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Zapach miasta po burzy"

- moje odczucia względem tej lektury: Jakoś nie mam ciągle czasu i jestem dopiero na 300 stronie z 735. Ale lektura jest niesamowita!

Święta, święta i po świętach.
Rozpoczynam kolejny pracowity tydzień. I to skrócony:) Zawsze to fajniej popracować 4, a nie 5 dni, prawda? :)))
Miłego dnia.

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

13 komentarzy:

  1. Właśnie sen to podstawa, a ja zawsze mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zapach miasta po burzy" - świetny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wyspać nie mogę, bo wieczorem nie mogę zasnąć, a rano trzeba wstawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś się wyspałam :) Wreszcie!
    Miłego dnia, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego dnia Basiu!
    A jak tam po świętach. Nie jesteś przejedzona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest ok :) Myślałam, że będzie gorzej ;).

      Usuń
  6. Ale spore tomiszcze czytasz! Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastosowałam się do dzisiejszej dobrej rady i świetnie się z tym czuję :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rada bardzo cenna:)
    Przyjemnego czytania tego tomiska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś stosuję się do rady :) z przymusu, ale zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio czytam z doskoku. :/ Ale też obecnie czytam niesamowitą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja dziś miałam wszystko na odwrót - ani się nie wyspałam, ani nie zjadłam gorącego posiłku. Jutro w końcu odpocznę :) Będzie LB! :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...