niedziela, 4 maja 2014

4 maja - Pozytywny Rok 2014. Nasze zwierzaki.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Moniki, Floriana, Władysława

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Rano wstaję i wychodzę na spacer.
I kładę się dzisiaj piętnaście
minut wcześniej. 

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Duuużo dziecięcych lektur :)

Dzisiaj wyliczanka:

Wszystkie zwierzęta, którymi opiekowałam się w swoim życiu:
-2 psy (Henio i Tolek Banan)
-1 kot (Helenka - właśnie się liże koło mojego ucha)
-kilka rybek (jedną bojowniczkę mam teraz w ogromnym kielichu-właśnie na nią spojrzałam i kategorycznie muszę jej zmienić wodę :) )
-1 mała wodna żabka
-wieeeeeeele patyczaków (rozmnażają się szybciej niż króliki!!), brr, istne okropieństwa...
-3 świnki morskie
-2 chomiki: Roger i Hermiona
-1 córkę Tosię -> oj, nie - to nie ta lista ;)

Zwierzaki są świetne!
Macie jakieś w domu?

Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

9 komentarzy:

  1. Oj tak, zwierzaki są świetne :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja zwierzęca wyliczanka jest troszkę skromniejsza. Obecnie mam królika :) a wcześniej przez 10 lat też miałam królika :) oprócz tego miałam 2 chomiki :) złotą rybkę z glonojadem i czerwonego bojownika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam świnkę morską - Pazurek. Okropnego grubaska i łakomczucha, z karmy wyjadał same ziarna kukurydzy, słonecznika i dyni :) Miałam też, jako dziecko, wielkie akwarium z rybkami.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zwierząt, ale bardzo lubię kotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja lista zwierzaków też byłaby dość długa. Teraz niestety nie mam w domu żadnego, nad czym mocno boleję. Ale marzę, aby w przyszłości, bliższej lub dalszej, zmienić ten stan rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma szans, żebym się zastosowała do mysli Beaty Pawlikowskiej. Ileż ja razy próbowałam narzucić sobie wcześniejsze chodzenie spać! Nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zwierzęta. :) Opiekowałam się przeróżnymi, najbardziej lubię psy, konie i zwierzęta gospodarskie. ;) Tak więc nie licząc psów, kotów, chomików, myszek i rybek miałam okazję zajmować się też końmi i świnkami. Są całkiem pocieszne i diabelnie pamiętliwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zwierzaczki...głównie kocury i psiule :) A mam teraz całkiem sporą gromadkę, bo dwa kotki (Psotkę i Toffika) i dwie sunie (Azę i Adę). Wszystko to znajdki, oprócz Ady, która jest rodowodową rotweilerką. Nie...nie kupiłam jej - dostałam w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to miałaś trochę zwierzaków :) Ja na pewien weekend miałam na przechowanie tylko rybki sąsiadki, ale pozdychały, chyba nie mam ręki do zwierząt... Wolę popatrzeć u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...