czwartek, 22 maja 2014

22 maja - Pozytywny Rok 2014. Po prostu cudownie.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Heleny, Wiesławy, Ryty

-Dzień Praw Zwierząt

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Jak co dzień, wychodzę na mój
poranny spacer. I w myślach
uśmiecham się do siebie.

Ja uśmiecham się do siebie nie tylko w myślach :)
Nie wiem jak jest u was, ale u mnie, na pomorzu środkowym jest po prostu bosko. 
Gorąco, 
słonecznie, 
wakacyjnie...
Ech...
Zaraz jadę do pracy :)
Ale nie marudzę, bo jest tam po prostu cudownie :)


- książka, którą czytam: W matni - Daniel Glattauer
W matni - Daniel Glattauer
Post z cyklu:


11 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty się uśmiecham ze względu na dzisiejszą pogodę (i fakt, że wreszcie ma chwilę żeby odsapnąć od nawału obowiązków i pracy magisterskiej). Na jutrzejszy dzień w pracy niestety średnio się cieszę, a to mi uświadamia, że muszę się poważnie zastanowić czy to jest rzeczywiście to, co chce dalej robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ta pogoda wprawia w cudowny nastrój:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie ci zazdroszczę książki ,,W matni'', gdyż bardzo chciałabym ją przeczytać. Czekam jednak na twoją recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, u mnie podobnie - wakacyjnie, gorąco, słonecznie, a jedyną rzeczą, która bruździ ten piękny krajobraz jest konieczność niemal codziennych wizyt w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję i miłego dnia, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie upały. Dzień zakręcony, ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie upał, który nie cieszy tylko męczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Kilka dni świeci, a ja mam dosyć.

      Usuń
  9. Pogoda piękna:) Ach, jak ja Ci zazdroszczę sąsiedztwa morza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaintrygowana tą książką. Dzisiaj mamy również cudowny dzień, przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...