czwartek, 8 maja 2014

8 maja - Pozytywny Rok 2014. Dzień Biblioteki i Bibliotekarzy.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Stanisława, Lizy, Wiktora

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Dzisiaj też. Wychodzę na dwór.
Oddycham. Chłonę spokój przyrody. 

Oj, mam dzisiaj szalony dzień, więc może wieczorem, po pracy.



Dzisiaj jest także Dzień Biblioteki i Bibliotekarzy - Mój dzień, mój, mój, mój.


21 faktów o bibliotekarzach, które każdy powinien znać (źródło tekstu):

1.      Jesteśmy ludźmi.
2.      Mamy uczucia.
3.      Poza biblioteką też mamy życie.
4.      Interesujemy się nie tylko książkami.
5.      Miewamy słabsze dni i gorszy humor.
6.      Jesteśmy kobietami lub mężczyznami (ze wszystkimi przypadłościami charakterystycznymi dla tych płci).
7.      Musimy jeść i pić.
8.      Na uśmiech odpowiadamy uśmiechem, na warczenie, warczeniem
9.      Po weekendzie też bywamy zmęczeni
10.  Uśmiechamy się kiedy jesteśmy szczęśliwi, smucimy kiedy coś jest nie tak.
11.  Cieszą nas drobne rzeczy.
12.  Pieniądze, które zarabiamy służą nam nie tylko do kupowania książek.
13.  Tak, znamy stereotyp bibliotekarza.
14.  Bibliotekarstwo to praca jak każda inna.
15.  W pracy nie czytamy tylko książek (naprawdę mamy dużo pracy).
16.  Kochamy nie tylko koty (psy także).
17.  Lubimy czasem się zabawić.
18.  Nie przestrzegamy regulaminu akurat na złość Tobie.
19.  Niektórzy z nas pracują tutaj z przypadku.
20.  Jesteśmy cierpliwi.
21.  Mamy poczucie humoru.


Nie czytamy książek i nie pijamy kawy za kawą! :)
Mamy naprawdę dużo do roboty.
Haha, podoba mi się punkt 18 :)))


Post z cyklu:


9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj, Baśku! Ja mogę świętować jedynie z racji wykształcenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Basiu :-D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś byłam na bardzo długim spacerze w lesie. Jej, jest tak zielono!
    Tobie Basiu, z racji Twojego święta, życzę samych cudowności i wiecznego spełnienia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego. I o tej porze miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, dzień był pracowity, ale przyjemny. Dostałam nawet długą, piękną różę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...