czwartek, 29 maja 2014

29 maja - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Magdaleny, Bogumiły, Urszuli

-Dzień Drukarza

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Wychodzę rano na spacer.
Słońce, mój ciepły przyjaciel
już na mnie czeka.
U mnie słońce wyszło dopiero po południu. Dzień miałam wspaniały. Mam świetny humor. 
Tylko czasu ciągle brak... 
Jem pyszną uduszoną młodą kapustkę. Mniam.
Miłego wieczoru. Takiego relaksującego i przepełnionego uśmiechem.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Ciągle 3 cz. Bridget Jones - 380 strona z ok. 580. Nie wiem kiedy ja to zmęczę :)

Post z cyklu:


11 komentarzy:

  1. u mnie niestety cały dzień deszcz ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapustkę też bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie tak dusić bezbronną kapustę?

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie tabuny szarych chmur ciągnęły się cały dzień....

    OdpowiedzUsuń
  5. BJ kompletnie mnie do siebie nie przekonuje i uważam, że to strasznie nudna seria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore tomiszcze czytasz :) Miłej lektury życzę.
    Co do pogody, u mnie od paru dni cały czas leje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mógłby wreszcie się ten przyjaciel ujawnić, a nie tylko pada i pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj padało, dzisiaj pada... ech maj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nic tylko słońce, słońce, słońce ... I tak od kilkunastu dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Dzień Drukarza:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...