sobota, 24 maja 2014

24 maja - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Joanny, Zuzanny

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Wstaję rano, uśmiecham się,
wychodzę na spacer.
Dziesięć minut dla mojej duszy.
Nachodziłam się dzisiaj, że hej:) 
Kupiłam 2 pary butów, kwiaty i wiele innych ciekawych rzeczy. 
I byłam na imieninach mojej przyjaciółki Asi. 
Ach i wysprzątałam bardzo dokładnie kuchnię i łazienkę!
Cudowny dzień :)

- książka, którą zamierzam jeszcze dzisiaj czytać: Tarantula - Thierry Jonquet
Tarantula - Thierry Jonquet

Post z cyklu:


7 komentarzy:

  1. Książki nie czytałam, ale kilka lat temu byłam na tym filmie w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam książki i jak na razie nie mam zamiaru, ale może to się zmieni po Twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jeszcze przede mną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o Tarantula, ale jeszcze nie miałam okazji jej czytać, dlatego jestem ciekawa twojej recenzji.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim zdecyduję się na tę lekturę poczekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytaj książkę, a potem obejrzyj film. Niezapomniane wrażenia, do tej pory mam ciarki jak o tym pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że nie masz czasu na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...