niedziela, 25 maja 2014

25 maja - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Maldon Mud Race, wyścig przez błotnistą rzekę w Maldon w Anglii. Więcej informacji TUTAJ

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Moja wewnętrzna siła rośnie razem
z majowymi tulipanami. Ach, jak pięknie!

Ech, przyszedł ten weekend i jestem wymęczona :)
Może pójdziemy na basen... Rowerów nie biorę pod uwagę. 

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: na pewno coś fajnego ;)

Udanej niedzieli kochani.
Lecę zapanować nad huraganem Tosią!!!


O 12:00 opublikuję podsumowanie wyzwania Czytam Anne Rice.

Post z cyklu:

7 komentarzy:

  1. Również udanej niedzieli Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie póki co słońce, jeśli pogoda dopisze to będzie fajne popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Huragan niech się wyszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i nawzajem - udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się cieplutko Basiu :) A, może zamiast opanowywać huragan Tosia, to się daj mu porwać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja niedziela była wyjątkowa - ciepło, słoneczko i chwile z rodziną. Bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że weekend był udany.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...