sobota, 10 maja 2014

10 maja - Pozytywny Rok 2014. Rozpieszczam... siebie.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Izydora, Antoniny, Symeona

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Och, dzisiaj też. Wstaję nieśpiesznie.
Idę przywitać się z majowym słońcem.

Oj, dzisiaj mam piękny dzień. Od rana się upiększam :)

Obcięłam włosy u fryzjera.
U kosmetyczki:
- oczyściłam twarz, 
- wyregulowałam brwi  
- nałożyłam hennę na brwi i rzęsy
- miałam zabieg nawilżający na dłonie (z masażem).

Czuję się jak nowo narodzona. 
Jak fajnie jest siebie samą rozpieścić. 
Mąż zajmował się Tosią i latał z nią razem naprawiać samochód.
A ja wreszcie wypoczywałam.
Jest bosko...

Życzę wam udanej soboty. Wypełnionej relaksem po brzegi...
Pamper yourself - rozpieść/wypielęgnuj siebie ;).


Post z cyklu:


6 komentarzy:

  1. Ale super! Może też powinnam zrobić sobie taki jeden dzień, myślę, że bardzo by mi się przydał.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio dużo ćwiczę (Skalpel – Ewa Chodakowska, włączam filmik na YT i daję z siebie wszystko :D), jeżdżę na rowerze i spaceruję. :)))
    Miłego weekendu! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś sobie pracę chcę dokończyć i mieć spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty teraz cała śliczna jesteś :)))
    Ja ostatnio zaczęłam regularnie ćwiczyć... No i na dietę przeszłam. Ale do kosmetyczki też chyba trzeba się udać, by sobie nastrój poprawić i urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj...przypomniałaś mi, że już od dawna fryzjer mi się kłania :D. Muszę koniecznie się wybrać do swojej fryzjerki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam iść do fryzjera, ale ostatecznie zadecydowałam, że jeszcze zapuszczę włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...