niedziela, 11 maja 2014

11 maja - Pozytywny Rok 2014. "Wiosenny deszczyk" Marta Berowska

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Igi, Miry, Władysławy

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Dobrze mi! Lekko mi! Poranne spacery
dają mi poczucie harmonii i równowagi.



"Wiosenny deszczyk" Marta Berowska   

Spadł wiosenny, ciepły deszczyk. Las się zazielenił. 
Pierwsze kwiatki się zjawiły na wilgotnej ziemi. 
Pada, pada ciepły deszczyk, o kamienie dzwoni, 
fiołek mruknął mu spod liści, zawilec się skłonił. 

Długo pada deszcz wiosenny, moczy listki młode. 
Obudziły się ślimaki, bo też lubią wodę. 
Cisza taka, że aż słychać, jak dzwoni, szeleści. 
Całej ziemi jest potrzebny ten wiosenny deszczyk.
(źródło wiersza: "Zanim będę uczniem. Książka" Jolanta Kopała, Elżbieta Tokarska, Wydaw. Edukacja Polska, Warszawa, 2010)




Post z cyklu:


3 komentarze:

  1. Uwielbiam wiosenny deszczy, zwłaszcza majowy, bo jest taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wiersz o deszczyku trafiony, bo ostatnio co chwilę pada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dlatego właśnie go dodałam :) Pasuje, ze hej :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...