poniedziałek, 19 maja 2014

19 maja - Pozytywny Rok 2014. Bibliotekarz - zawód glamour. Sesja fotograficzna.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- to dzień: Iwa, Piotra, Celestyna

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Rano wychodzę na spacer. To mój nowy
wiosenny rytuał. Witam się ze słońcem.

Tydzień Bibliotek już minął...
Zobaczcie jaką świetną sesję fotograficzną pt.: Bibliotekarz - zawód glamour przeprowadził Hubert Kalinowski (zdjęcie pochodzi stąd). 

I niech mi ktoś powie, ze bibliotekarki/bibliotekarze są nudni!

plakatmedia


Zdjęcia można obejrzeć tutaj.

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie! :) Najbardziej podoba mi się druga fotka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nobliwa pani w czerni bardzo by mi odpowiadała w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie pierwszego zdjęcia przypomniała mi się inna fotografia z hasłem ,,książka była niebieska" - odnośnie poszukiwanego tytułu wyłącznie na podstawie koloru okładki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Dobrze, że ktoś propaguje biblioteki, bibliotekarki i książki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi akurat te zdjęcia się nie podobają, ale inicjatywa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia i świetny pomysł ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sesja jest rewelacyjna. Tylko pogratulować pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście świetna sesja !:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...