poniedziałek, 26 maja 2014

26 maja - Pozytywny Rok 2014. Jaka ja jestem szczęśliwa.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Filipa, Pauliny

-Dzień Matki

Mamusiu - kocham Cię.

-Mistrzostwa w Toczeniu Sera w Dół Wzgórza, Gloucester, Anglia  

hłe hłe hłe

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

To już prawie miesiąc z moją majową
terapią duszy. Dobrze mi. Lubię to.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: trzecią część Bridget Jones. Ech, ona chyba nigdy nie zmądrzeje ;).

Miałam dzisiaj wolne. Cały dzień spędziłam na... pracy :). Skanowanie, porządki w szafach, odwiedziny mamy. Padam na twarz. Aż się stęskniłam za moją pracą... Jak to wspaniale jest tęsknić za swoim zajęciem !!! Jaka ja jestem szczęśliwa :)

Miłego tygodnia kochani x.

Post z cyklu:

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w Tobie tyle radości :) Przyjemnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, genialne zawody. Ciekawe, jakie jest nachylenie stoku i jakiej wielkości jest toczony ser :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak zazdroszczę ci tej radości, bo ja ostatnio mam chyba jakiś gorszy czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba lubisz takie intensywne życie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tego pozytywnego podejścia do obowiązków zawodowych, to bardzo rzadkie i cenne zjawisko :)) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...