niedziela, 18 maja 2014

18 maja - Pozytywny Rok 2014. Jest wspaniale...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Eryka, Feliksa, Jana

-Festiwal Róż w El-Kelaa M'Gouna, Maroko

źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Ach, tak się cieszę, że jest maj!
Że ja jestem! Że kwitną magnolie!
A forsycja jest cała złota!
Magnolia, źródło
Forsycja, źródło

Ech, coś jest w tym maju, bo ja także ciągle chodzę radosna. 
I taka szczęśliwa. 
Jest wspaniale...

Życzę wam wieeeeeelu podobnych odczuć. Nie tylko w maju ;)




Post z cyklu:

7 komentarzy:

  1. Ja też jestem non stop uśmiechnięta! To ta aura majowa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Basiu i obyś ta radość przeniosła na kolejne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci troszeczkę, zę jeszce mozesz ogladać kwitnące magnolie i forsycje. U nas już ani śladu po nich. Bzy też już kończą kwitnięcie... a zaczynają rozkwitać akacje :)
    Buziaczki:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te kwiaty :) Dzięki za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnolie są cudowne, wczoraj byłam w Ogrodzie Botanicznym i je podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...