wtorek, 20 maja 2014

20 maja - Pozytywny Rok 2014. W Czytelni przycichnie...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Bazylego, Bernarda, Aleksandra

-Międzynarodowy Dzień Metronomii

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Poranny spacer. Uśmiecham się do siebie.
Naprawdę zaczynam zmieniać swoje życie.

Coś w tym jest, bo ja też muszę troszkę pozmieniać na blogu...
Kochani, jest mi bardzo przykro, że muszę o tym pisać, ale zamierzam wraz z końcem maja zakończyć cykl Pozytywny Rok 2014. Mam tyle zajęć w pracy i poza nią, że po prostu nie znajduję czasu na codzienne publikowanie ciekawych postów. Wiecie sami, że pomysłów mi nie brakuje, ale na ich zrodzenie się też potrzeba czasu! Jego brak powoduje, że posty stają się mało interesujące i skończyłyby się tylko na dodawaniu cytatów Pani Beaty Pawlikowskiej, a przecież nie taki był mój cel, kiedy zaczynałam ten cykl. 
OCZYWIŚCIE codziennie znajduję coś pozytywnego w swoim życiu, co warto pielęgnować i już teraz rok 2014 uważam za jeden z bardziej udanych!!! Cieszę się, że mogę spełniać się zawodowo. Myślę, że moje wpisy/publikacje w Czytelni ulegną odtąd brutalnemu zmniejszeniu. Mam nadzieję, że raz w tygodniu będę w stanie opublikować recenzję, lub chociaż króciuteńką wzmiankę na temat jakiejś ciekawej lektury. Książek (głównie dziecięcych) czytam co miesiąc od groma, ale prezentuję ich tutaj naprawdę niewiele. Wolę spędzać wolny czas, którego mam ostatnio tak mało na czytaniu, niż na pisaniu, więc wpisów będzie w każdym miesiącu dosłownie kilka (mniej więcej jeden tygodniowo). Praca, studia i zbliżające się zaliczenia semestru (prezentacje, zwiastuny, itp), mąż, mała córeczka - uwierzcie mi-naprawdę mam co robić :) 
W Czytelni troszeńkę przycichnie... Oczywiście nic w moich wyzwaniach nie ulega zmianie.
Pozdrawiam cieplutko wszystkich moich czytelników i serdecznie się do was uśmiecham :)


Post z cyklu:

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że będzie Cię mniej, ale rozumiem - ja pewnie w czerwcu i lipcu też przycichnę, bo sesja, praktyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby semestr na studiach szybko zaliczyć i mieć troszkę więcej wolnego czasu (sobie również tego życzę:)) Pozdrawiam i życzę uśmiechniętego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że spełniasz się w tym, co robisz. Blog nie jest najważniejszy, powinien być miłym dodatkiem do życia. Trzymam kciuki za pomyślne zaliczenie semestru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To normalne, że życie Cię wchłania a blogowanie jest bardzo absorbujące i niestety wciągające. Widzę to po sobie, gdyż zaczynam zaniedbywać swe domowe obowiązki.
    Życzę CI sukcesów na studiach a i pewno mąż i córcia się ucieszą, gdy będziesz miała dla nich więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę szkoda, ale co tam, przeżyjemy :) Ważniejsza jest Basieńka i jej życie. Ja też ostatnio mam mniej czasu na blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, z jednej strony szkoda, z drugiej zaś w pełni Cię rozumiem i życzę ci wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, szkoda, ale widocznie tak musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pełni Cię rozumiem. Basieńko wszelkiej pomyślności w tym co robisz i czekam na każdy Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia, a ja się cieszę, że pasja stała się Twoim sposobem na życie (nawet jeżeli tutaj będzie Cię trochę mniej). Bardzo Ci zazdroszczę tej pracy w bibliotece :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zazdroszczę pracy w bibliotece i żałuję, że będzie Cię tutaj mniej, ale cóż... blog nie jest całym życiem :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że cykl się skończy, ale będziesz mieć więcej czasu dla siebie, a to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...