piątek, 2 maja 2014

2 maja - Pozytywny Rok 2014. Miłej majówki.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Zygmunta, Atanazego, Anatola

-Dzień Flagi. - szkoda, że nie mam dzisiaj wolnego i muszę iść do pracy. Ale nie ma co narzekać, jak na razie pogoda jest piękna, a ja uwielbiam chodzić do swojej pracy, więc w sumie jest idealnie :). 
Przedwczoraj Tosia przyniosła mi z przedszkola własnoręcznie wykonaną flagę. Cuuuuudna :))

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Każdy dzień w maju zaczynam 
od porannego spaceru. Oddycham!
Musiałabym wstawać dużo wcześniej, nie dam rady tak codziennie :(

Miłej majówki kochani xx.



Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

10 komentarzy:

  1. Miłego dnia i całej majówki Basiu :) Niestety akcja "Żółtej sukienki" nie rozgrywa się w USA. Jedynie w Kanadzie i Polsce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego długiego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też codziennie na spacer nie dałabym rady, ale staram się choć trzy razy w tygodniu na godzinę wyrwać i pospacerować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również udanej majówki. :)

    Pisze tutaj, bo wczoraj nie zauważyłam, że były już wyniki wyzwania. :) Dziękuję serdecznie i mam nadzieję, że i w tym Cię nie zawiodę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę udanej majówki i słonecznej, bo u mnie dziś cały dzień zimno i deszczowo niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej majówki już pewnie po pracy jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaleźć idealną pracę, do której lubi się chodzić - bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...