wtorek, 27 maja 2014

27 maja - Pozytywny Rok 2014.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Augustyna, Juliana, Magdaleny

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Wstaję znów te piętnaście minut wcześniej.
Idę na dwór, chcę oddychać, chcę chłonąć
wiosenne szczęście poranka.

Po ostatnim basenie wszystko mnie boli.
Naprawdę wystarczy jak tylko polecę do pracy. 
Mamy dzisiaj dzieciaki, więc na pewno się nagimnastykujemy:)
A czy przed wami też są dzisiaj jakieś miłe wyzwania?
Przyjemności...


- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Bridget - 3 część

Post z cyklu:

4 komentarze:

  1. Przede mną każdego dnia jest wiele wyzwań :) Dzisiaj modlę się, aby nie lało i wyszło słoneczko, bo miałam iść robić zdjęcia, ta pogoda jednak umie pokrzyżować plany :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie.... wymyślić coś zdrowego na obiad i to przyrządzić! A u mnie od rana grzmi, choć wczoraj po południu upał i ja na balkonie zawieraliśmy przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Festyn w przedszkolu a potem może... przesadzanie roślin w doniczkach...
    Udanego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat wczoraj cały dzień odpoczywałam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...